Στη φωτό εδώ από πάνου βλέπετε ένα στιγμιότυπο από την παράδοση των μοναστηρίων της Ορθοδοξίας, σε αφροασιάτες λαθρέποικους, παρά τις διαμαρτυρίες των λιγοστών εναπομεινάντων Ελλήνων.
Τραγική ειρωνεία [ή μαύρο χιούμορ;]
Η πινακιδα στην πορτα της μονης Πορετσου στην Ηλεία, γράφει: “Τα μοναστήρια ανεδείχθησαν προμαχώνες της εθνικης μας ανεξαρτησίας”
Όχι ρε οικουμενιστές και φαρισαίοι…
Τα μοναστήρια ανεδείχθησαν προμαχώνες της εθνικης μας ανεξαρτησίας όταν υπηρχαν πραγματικά διάκονοι της Ορθοδοξίας. Που την πίστευαν και την υπηρετουσαν.
Σαν τον καλογερο Σαμουηλ που τιναξε το Κουγκι, για να μην πεσει στα χερια των μωαμεθανων.
Ο Χριστός έφυγε πια απο την Ηλεία.
Στη θέση του το παπαδαριό και οι πολιτικοί εργολάβοι της Πλανητικης Παν-εξουσίας τοποθέτησαν τον Αλλάχ, τους Βουντου, τον Μωάμεθ, τον Μανιτού και τον Μαμωνά [πάνω απ’ ολα αυτόν…]
Καταραμένη η γη που παραδώσατε στον ξένο…
Κι η καταρα στο κεφαλι σας και στο κεφαλι των παιδιων σας.
Προδοτες Θεου και Ελληνων…
Και στο μεταξυ δεν άρεσε λεει στους εκλεκτους μας λαθρεποικους η μονη Πορετσου και φύγανε με τα ίδια πούλμαν που τους φέρανε.
Δουλεύουνε καλα οι πουλμαντζηδες;
Τι θα εκανε στα πουλμαν τους ο Κολοκοτρωνης, που κατι ελεγε για τους προσκυνημενους;
Μαλιστα!
Δεν τους αρεσε…
Και να σκεφτειτε οτι τους ειχαν κανονισει να εχουν μαγειρες και υπηρετικο προσωπικο!
Μπας και λερωθει το χερακι τους, αν πιασουν κατσαρολα!
Μην νομιζετε ομως οτι τη γλιτωσαν οι Ηλείοι.
Κάθε άλλο…
Γιατί σε ένα άλλο μοναστήρι λιγο παρκατου, φερανε λαθρεποικους απο το Αφγανισταν!
Ωρε, χαρα στα σκελια ορισμενων…
Αληθεια υπαρχει κανενας ορθοδοξος παπας με διδυμους γεννητικους αδενες εν λειτουργια, που να αντιδρα; Γιατι δεν ακουω τιποτα…
Αλλα βλεπεις το κρατος πλερωνει τα μιστα τους. Παπαδες ειναι οι ανθρωποι, Οχι μαλακες να μεινουν ανεργοι…
Που σαι ρε Σαμουηλ, με το Κουγκι σου…
Τελειωσε, αδέρφια μου! Ο Χριστος έφυγε απο την Ηλεια. Και σε λιγο καιρο θα φυγει και απο αλλου.
ΟΙ εκκλησιες μας, τα μοναστηρια μας, τα μνημεια της Ορθοδοξιας στην Ελλαδα, θα μεινουν αδειανα απο Χριστό.
Μοναχα κατι περασμενες ενδοξες σκιες θα περιφερονται στις βεβηλωμενες Αγίες Τραπεζες και μαι θλιμενη Παναγια, που θα ξαναθρηνει τον χαμο του γιου της…
Αυτο μας άξιζε…
Ειδατε ομως διαφορα που εχουν οι καθεστωτικες πολτικες συμμοριες;
Οριστε!
Θα ειχε ποτε την λαμπρη ιδεα ο άθεος Τσιπρας, παρα το γλειψιμο που εριχνε στον Ιερωνυμο, να του ζητησει τα ορθοδοξα μοναστηρια, για να στεγασει τους μωχαμετηδες; [Με τον οπλισμο τους;]
Ενω ο “χριστιανικοτατος” Μητσοτακης ξηγηθηκε δρακουλιαρικα.
Κι ο αρχιπαπας, αλλο που δεν ηθελε…
Αληθεια, τους λαθρεποικους θα τους μπασουνε μονον σε αδειανα μοναστηρια ή και σε γιοματα;
Και αν ειναι γιοματα, θα ειναι ανδρικα ή γυναικεια;
Για να ξερουμε δηλαδη ποιοι θα δουν χαρα στα σκελια τους, χωρις να χρειαστει να καμουν πιατσα σε κανενα πεδιο του Αρεως – ναι;
Ο Χριστός έφυγε τρέχοντας από την Ηλεία.
Και άγια έπραξε.
‘Οχι θα καθονταν να βλέπει τους “αραπάδες” [κατά Μακρυγιάννη] να αποβιβάζονται στα αγιασμένα μοναστήρια του. Πολλά εκ των οποίων είναι πραγματικοί θησαυροφύλακες της Ιστορικης και Πολτισμικης μνημης του Ελληνισμου…
Ξερετε, όταν οι Γερμανοι μπηκαν στην Αθηνα, οι υπεύθυνοι του Αρχαιολογικου μουσείου [γωνία Αλεξανδρας και Πατησίων] είχαν προνοησει και έκρυψαν τα πιο σπανια εκθεματα, σε μυστικες υπογειες σηραγγες [υπαρχουν ακομα για τον φοβο νεου κατακτητη]
Και μπραβο τους που το εκαμαν, διοτι σημερα η Ελλας θα ηταν φτωχοτερη πολιτιστικα.
Το θλιβερο παπαδαριο του Ιερωνυμου, έχει αραγε προνοησει να μεταφερει και να κρυψει απο τους νεους άρπαγες και τους λαθροκαταχτητες μας, τα ιερα κειμηλια, στις μονες που παραδιδει;
Ή πανε κι αυτα χαράμι, στα νυχια των εκλεκτων μας καταχτητων;
Ερωτω…
Αν και δεν θα επρεπε να ερωτω. Θα επρεπε απλως να φτυνω!
Ναι, ο Χριστος εφυγε απο την Ηλεια. Και θα φυγει κι απο ολη την Ελλαδα. Και πολυ καλα θα καμει να παρει μαζι του και τις ανεκτιμητες εικονες του.
Δεν αξιζουμε εμεις εδω τον Σταυρο…









