Τι γλυκύτητα εχει το προσωπάκι της…ολο χάρη…τη βλέπω καθώς μας μιλάει και σκέφτομαι.. Θεε μου οι άνθρωποι της χάρης Σου δε σου κάνουν απλώς χάρη όταν σου μιλούν αλλά..σε αναπαύουν..ξεκουράζουν…γλυκαίνουν τη ψυχή…
Πόσο αγαπά ο Θεος τον άνθρωπο που του δίνει πλούσια τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος κι ο άνθρωπος με την αμαρτωλή ζωη του αρνείται..ουσιαστικά αρνείται την Ζωή την αληθινή…
Ενα βίντεο της Ορθοδοξίας newagency για το οποίο εγκάρδια τους ευχαριστούμε .Ολα τα βίντεό τους θα τα βρίσκετε στον ίδιο φάκελο με της αγαπημένης μας Πεμπτουσίας …να ναι ευλογημένο !!!
ΨΥΧΗΣ ΙΑΤΡΕΙΟΝ- PEMPTOUSIA TV




