ΕΛΙΑΜΕΠ, ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΠΡΑΤΤΩ, και λοιπά αντεθνικά, διεθνιστικά και φιλοτουρκικά γκρουπούσκουλα βρίσκονται διαρκώς εντός και πέριξ των ελληνικών κυβερνήσεων. Τριάντα χρόνια τουλάχιστον. Ψάξτε τί ακριβώς συνέβη στα εθνικά θέματα και την εξωτερική μας πολιτική σε αυτό το διάστημα.
Αν το ψάξετε, θα διαπιστώσετε πως αντί όλοι αυτοί να έχουν αποκαλυφθεί και εξουδετερωθεί από τις μυστικές και λοιπές υπηρεσίες του κράτους, τις στελέχωσαν, και μάλιστα σε ηγετικές θέσεις. Αρκετοί εξ αυτών δε, βρίσκονται σε περισσότερα του ενός γκρουπούσκουλου, συγχρόνως…
Ρίξτε μια ματιά και σε ένα ακόμη γρουπούσκουλο, το Solidarity Now, που φυσικά είναι κι αυτό ΜΚΟ. Δεν θα σας κάνει καθόλου εντύπωση η σύμπτωση των προσώπων πια: https://www.solidaritynow.org/dioikitiko-symvoulio/
Για ευκολία, παραθέτω κι αυτό:
Έψαξα λίγο τους ισολογισμούς του ΕΛΙΑΜΕΠ @eliamepgr, και παρατήρησα την εντόνως φθίνουσα πορεία των εσόδων του. Ουσιαστικά, για φούντο πάει. Η εμπιστοσύνη που δείχνει ΚΑΙ η παρούσα κυβέρνηση στα στελέχη του, αποτελεί κάποιου είδους ανταμοιβή και εξασφάλιση, και αν ναι, γιατί;






