Το Ισλάμ έχει τους δικούς του “νόμους “
Ο “μουφτής ” δεν είναι ιερέας ,αλλά ΔΙΚΑΣΤΗΣ που κρίνει με βάση αυτούς τους νόμους .
Όπου “πατήσει ” στην αρχή ειρηνικά αλλά δόλια στην συνέχεια πολλαπλασιάζεται σαν “ιός ” και προσπαθεί να επιβάλλει πλέον δια της βίας τον “νόμο ” του .
Στην αρχή εισχωρεί και συμβιώνει , δείχνοντας υποκριτική υπακοή στους νόμους ,τα ήθη και τα έθιμα του εκάστοτε κράτους .
Στην συνέχεια κάνει διάλογο πάλι “ειρηνικά ” ζητώντας δικαιώματα , τζαμιά κ.α προκαλώντας ενίοτε και την “συμπάθεια ” και “συμπόνοια ” ,
έχει εισχωρήσει πλέον και έχει γίνει αποδεκτό και αρχίζει να πολλαπλασιάζεται στην “κοινωνία ” ….
Μετά αρχίζει το τελικό στάδιο .ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ .
Ακριβώς ίδιος είναι ο τρόπος του “σατανά ” όταν θέλει να καταστρέψει έναν άνθρωπο μέσω ενός άλλου ανθρώπου ή έθνους ή ομάδας ανθρώπων που εξουσιάζει .
Τον πλησιάζει και κάθεται μαζί του
Αρχίζει διάλογο,γεμάτο ψέμα και υποκρισία
κάνει διείσδυση ,σπέρνοντας αμφιβολίες ,φόβο ,σκοτάδι ,τύφλωση ,διαστροφή της πραγματικότητας κ.α
Στο τέλος τον ανατρέπει ,του βάζει τρικλοποδιά ,τον καταστρέφει ….
Όποιος μείνει κοντά στον Χριστό και στην Ορθοδοξία δεν έχει να φοβάται τίποτα….





