Τους βλέπετε; Γελάνε κιόλας – με όλους εμάς γελάνε, με τα κοροϊδάκια τους! Είναι το «άνθος της εθνικοφροσύνης»! Οι Μπογδάνοι και οι Κυρανάκηδες και λοιποί νεοδημοκράτες, υπουργάρες και βουλευτάδες, που χλαπακιάζουν σε κοσμική ταβέρνα των «ευγενών» νοτίων προαστίων, την ίδια ώρα που «τρέχει» η υποκριτική καμπάνια του υπουργείου Υγείας «Μένουμε σπίτι»!
Και την ίδια ώρα που βάζουν λουκέτο στα καταστήματα, στέλνοντας εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες εργαζόμενους στην ανεργία και τη μιζέρια!
Καμαρώστε τους! Και φτύστε μέσα στα μούτρα τους υποκριτές, που βγαίνουν στα τηλεπαράθυρα και μας κουνάνε και το δάχτυλο – να το βάλουν εκεί που ξέρουν!
ethnikismos.net




