ΧΑΙΡΕ ΕΒΓΑ ΑΠ’ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΣΤΟΝ ΤΡΟΜΟΪΟ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΧΑΡΑ.
(Η ηχογράφηση γίνεται εντός του Ι.Ναού
αφού δεν έχουμε αίθουσες.Οι παλαιοί Χριστιανοί εβίωναν το Εκκλησιαστικό γεγονός πάντα εντός του Ναού και όχι σε αίθουσες και “κατ’οίκον Εκκλησίες”) Ευχαριστίες πολλές στην κ.Σταυρούλα Σταμάτη και Δήμητρα Σταύρου για την όμορφη ιδέα τους καθώς και στο Στούντιο
Metropol Müzik Yapım για την ανατολίτικη μουσική. Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Και ο θάνατος θανάτω καθηρέθη και αυτός Εσκυλεύθηκε μαζί του και ο κορωνοϊός «»»»»»»Χαίρε έβγα απ’τον τάφο, σκίρτα ,χόρευε και συ, Θάνατος πια δεν υπάρχει μοναχά πια η ζωή. Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Έλαμψεν όπως ο ήλιος μές το άδυτό Του φως Εφωτίσθηκαν οι Τάφοι ,ενικήθη ο εχθρός. «»»»»»Χαίρε έβγα απ’τον τάφο σκίρτα ,χόρευε και συ, Θάνατος πια δεν υπάρχει μόναχά πια η ζωή. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΕΚ ΝΕΚΡΩΝ Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Αναστήθηκ’ο Χριστός Εορτάζει ο ουρανός. Και η άνοιξη μαζί του ανθισμένη η Παναγιά Εκηρύττουνε στην κτίση Αναστάσιμη χαρά. «»»»»»»»Χαίρε έβγα απ’τον τάφο σκίρτα ,χόρευε και συ, Θάνατος πια δεν υπάρχει μοναχά πια η ζωή.




