ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ: Γιωργος Γουγουσης:
Ακριβώς το ίδιο γεγονός μια εβδομάδα πριν των Βαΐων.
Παίρνω τηλ. σε ένα φίλο σε χωριό έξω από Θεσσαλονίκη.
Του λέω ρώτα τον ιερέα αν θα μας κοινωνήσει.
Οκτώμισι να είστε εδώ μου λέει.
Φτάνοντας μετά σαράντα λεπτά έξω από την εκκλησία μας περίμενε ο φίλος.
Περιμένετε λίγο γιατί μόλις έφυγε η αστυνομία.
Σε δεκαπέντε λεπτά μας πήρε μέσα στο αρχονταρίκι (η λειτουργία έγινε πολύ πρωί και φυσικά χωρίς κόσμο) κοινωνήσαμε και μας λέει πηγαίνετε στην εκκλησία να πάρετε αντίδωρο.
Μετά τον χαιρετισμό στην εκκλησία και την ώρα που έβγαινα πάλι η αστυνομία.
Πέρασε από δίπλα μου με κοίταξε στα μάτια αλλά ΔΕΝ με είδε.
Και να σκεφτούμε ότι βγήκα εκτός Θεσσαλονίκης, που απαγορεύεται.
Κανείς δε με σταμάτησε.
Κανείς δεν με είδε.
Ευχαριστώ ολόψυχα τον ιερέα που μας χάρισε αυτή την ευλογία.
Χριστός Ανέστη!




