Ξεχύθηκαν στους δρόμους κατά του εμβολίου στην Πολωνία
Διαμαρτυρία στην Πολωνία κατά των υποχρεωτικών εμβολίων.
Βγήκαν χιλιάδες στους δρόμους..
Ξυπνάει όλος ο κόσμος – αλλά φυσικά η Ελληνική Τηλεόραση δεν τα προβάλει..
Τόσα εκατομμύρια πήραν πεσκέσι για να μην δείχνει ότι οι Λαοί κατάλαβαν το ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ παιχνίδι και την μείωση πληθυσμού που θέλουν να πετύχουν με τον εμβολιασμό..
Η Αφύπνιση ξεκίνησε!
https://youtu.be/Q5it9BKBX5I






