Είμαι οργισμένος γιατί η Ελλάς μας γίνεται μπουρδ… Και Πουλιέται και ξεφτιλίζεται διαρκώς.
Πατρίδα θρησκεία οικογένεια είναι υπό εξαφάνιση.
Που είστε επιτέλους ρε παιδιά ?
Βγείτε μπροστά γιατί χαθήκαμε.
Μόνο λόγια ακούμε και τίποτε άλλο.
Διώξτε όλους τους προδότες ΤΩΡΑΑΑΑΑ. Με πόλεμο εάν χρειαστεί.
Φωτια και τσεκούρι στους προδοτες.
Σε δεξιούς αριστερούς κεντρώους ακροδεξιούς και ακροαριστερούς.
Έως ποτέ θα περιμένουμε να έρθει ένας Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος Πατριώτης να μας γλιτώσει ? Δεν τα παρατάμε ποτέ.
Καλύτερα νεκρός και περήφανος Έλληνας παρά δούλος του τρισκατάρατου Υγεία και αγάπη εύχομαι σε όλους.
Γεώργιος Φ.




