Χαίρεται
Δεν θα αναφερθώ σε “ονόματα ” , Θα βγάλετε μόνοι σας τα λογικά συμπεράσματα ..”ο νοών νοείτω ”
Ο αντίχριστος θα θεωρείτε “σωτήρας ” για την ανθρωπότητα ,στην εποχή του ,χωρίς “αντίπαλο .
Το “σιωνιστικό ” σύστημα και τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ θα δημιουργήσουν μια ψευδή εικόνα .για τις προθέσεις του.Αλά θα είναι ένας ανόητος κακός αλαζόνας ..
Ο “κόσμος ” θα τον λατρέψει ,θα τον κάνει “Θεό ” και αυτός θα το απολαμβάνει με ένα σιχαμερό μόνιμο “θεατρικό” χαμόγελο
Τι ισχύει με το σημερινό κυβερνών κόμμα και τον πρόεδρο του ..όπως συνεχώς παρουσιάζεται από τα “πληρωμένα” ΜΜΕ ..
Ο κόσμος εκείνης της “εποχής ” θα ζει μακριά απο τον Χριστό ,λόγω ότι δεν θα θέλει να απαρνηθεί την “ακαθαρσία ” που θα ζει βολεμένος ,σαν το γουρούνι στην λάσπη και έτσι “πνευματικά ” σκοτισμένος θα γίνει έρμαιο της “πλάνης ” και της “αγαπολογίας” του αντιχρίστου ” σούπερ “γκούφη” ..
Τι συμβαίνει με εμάς τους Έλληνες ,ελάχιστοι ποσοστιαία έχουν αληθινή “πίστη ” , “βολεμένοι ” συμφεροντολόγοι παλιάνθρωποι οι περισσότεροι είμαστε Ευρωπαίοι γίναμε..έχει αυξηθεί δραματικά η αθεΐα,ο , ο νέο παγανισμός ,οι αιρέσεις ,οι απόσχιση κ.α
Λαός και κλήρος σε πτώση …
Ο “κόσμος ” (αμετανόητοι αποστάτες από την πίστη ) με τον φόβο κάποιου ιού ,πείνας ,πολέμου κ.α θα δεθεί ,θα υπακούει σε κάθε εντολή του “αντιχρίστου ” σούπερ γκούφη ” και θα παραδώσει τελικά την “ψυχή” του ..Μόλις ο αντίχριστος “σύρει “όσους μπορεί ,προσπαθώντας να παρασύρει και τους “εκλεκτούς ” αφού είναι ο ορισμός του ανόητου ,βλάκα και επηρμένου αλαζόνα πίσω από την ψευδό φιλάνθρωπη εικόνα του …
Σας θυμίζει κάτι ; και δεν είναι μόνο ένας ,όλο το” επιτελείο ” του έτσι είναι ..Είναι ο ορισμός του αλαζονικού υποκριτικού ,ψευδές , πονηρού πνεύματος ,να παριστάνει το “φιλάνθρωπο ” εκεί που το συμφέρει μόνο..αλίμονο μην έχεις άλλη άποψη ,απέναντι τους ,για παράδειγμα στον Άδωνη ..
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΚΡΟΘΥΜΕΙ
Για αυτή την “κατάσταση ” να κάνει “Θεό” και “ήρωα” ένας λαός τον κάθε “γκούφη ” και να εναποθέτει την σωτηρία του ,στους απόφοιτους του κολεγίου Αθηνών ,εκ περιτροπής ,σε ότι πιο α- νόητο κυκλοφορεί ανά εποχή επηρμένες αυθεντίες ,γεμάτα μυαλά ,άδειες ψυχές ,νοιάζονται για δόξα και χρήμα μόνο ,ανταγωνίζονται μεταξύ τους αρρωστημένα για δόξα και χρήμα
Κανένα ενδιαφέρον για τον “λαό ” λογικό αφού ποτέ δεν ήταν “λαουτζίκος “..
Μην κατανοώντας ότι ο φωτισμός αυτών των ανθρώπων ,δεν είναι του Αγίου Πνεύματος …αλλά από άλλα κέντρα “κινούνται ” αντίθεα και μας πάνε προς την καταστροφή .Βέβαια αυτοί θα πλουτίσουν πρώτα…
Αυτό μας αξίζει ,για αυτό το επιτρέπει ο Θεός και έχει το “πάνσοφο ” σχέδιο του ,ήδη τετελεσμένο
Αλίμονο σε όσους από εσάς ,δεν επιστρέψετε απο την αποστασία να φτιάξετε την σχέση σας με τον Παντοδύναμο Θεό ,τον Χριστό ,αλλά συνεχίζετε να λατρεύετε το είδωλο του κάθε “Γκούφη “που σας παρουσιάζει η νέα τάξη πραγμάτων ..
Σκεφτείτε πόσο “φωτισμένοι ” ήταν όλοι μα όλοι οι πρωθυπουργοί εκτός του Καποδίστρια
Ένας διαφορετικός “Γκούφη ” μας κυβερνά , κάθε φορά μετά τον Καποδίστρια ..και το δημόσιο χρέος “πετά ” συνεχώς ..
Γιατί αυτό μας αξίζει τελικά ,μπας και συνέλθουμε ,λίγο πριν την κατά παραχώρηση Θεία παιδαγωγία
Έλεος πια ,φτάνει πια ,ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε , να φάμε ένα γερό σκαμπίλι ,να συνέλθουμε και τότε ο τωρινός “σούπερ γκούφη ” που παίρνει τηλέφωνο τον Ταγίπ και του κάνει “ναζάκια “θα πει ότι και ο “αντίχριστος ”
Δεν μπορώ να κάνω τίποτα ..
Ακούς “Τουρκία ” ,ήρθε η ώρα σου ,να παίξεις τον ρόλο σου ,να ξυπνήσεις τον νέο “λαό του Θεού ” να τον πάρεις από τα χέρια του “σούπερ γκούφη ” και να τον παραδόσεις στον “Χρηστό Κυρίου “να τον ξανά κάνει λαό του Θεού
και μετά “Τουρκία” να διαλυθείς από την αλαζονεία σου ,ήρθε η ώρα ,κοντά είναι ..
Καλή αρχή μετανοίας





