Σήμερα στην Κέρκυρα γιορτάζουμε την ανάμνηση ενός μεγάλου θαύματος του Αγίου Σπυρίδωνα. Και βέβαια θα είχαμε λιτανεία, αν δεν την είχαν απαγορεύσει οι αντίχριστοι που μας κυβερνούν.
Διαβάστε παρακάτω για το μεγάλο θαύμα του Αγίου:Στις 11 Αυγούστου του 1716 ο Άγιος Σπυρίδων διασώζει την Κέρκυρα από βέβαιη καταστροφή που θα προκαλούσε η επιδρομή των Τούρκων!
Διαβλέποντας το μοιραίο να πλησιάζει καθότι το νησί ήταν περικυκλωμένο ήδη από τις 24 Ιουνίου από ισχυρότατες δυνάμεις ιππικού, πεζικού και στόλου οι ντόπιοι δεν έχασαν το θάρρος τους αλλά ικέτευαν θερμά τον Άγιο τους να επέμβει! Και το θαύμα έγινε!
«Ἐνῶ λοιπὸν οἱ Κερκυραῖοι περιέμενον τὴν ἐκ των βαρβάρων παντελῆ ἀπώλειαν, φαίνεται, ὄρθρου βαθέος, πρὸς τοὺς ἐχθροὺς ὁ μέγας πατὴρ ἠμῶν Σπυρίδων μετὰ πλήθους στρατιᾶς οὐρανίου καί, ἐπέχων εἰς τὴν δεξιὰν ἀστραπόμορφον ξίφος, ἐδίωκε μὲ θυμὸν αὐτούς. Τοιοῦτον λοιπὸν παράδοξον ἰδόντες οἱ Ὀθωμανοὶ στρατιῶται, εὐθὺς ἐτράπησαν εἰς φυγήν, καὶ συγκρουόμενοι μεταξὺ τῶν ἐφοβοῦντο μήπως ἀοράτως πληγωθῶσιν. Ἔφυγον λοιπὸν καὶ συνετρίβησαν ἀπὸ φόβον, ἄνευ πολέμου, ἢ πυρός, ἢ μαχαίρας, ἢ ἄλλου τινὸς διώκοντος, εἰμὴ μόνης της ἀοράτου δυνάμεως τοῦ σωτῆρος ἠμῶν Θεοῦ, διὰ τῶν θερμοτάτων εὐχών του θαυματουργοῦ Σπυρίδωνος»!




