Σύψας: “Οι μετανάστες δεν κινδυνεύουν από τον ιό γιατί είναι νέοι και παιδιά”
– ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ “ΕΠΙΟΡΚΕ” !!! –
Ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τους μετανάστες γιατί είναι ΝΕΟΙ άνθρωποι ,
και ΚΥΡΙΩΣ Π Α Ι Δ Ι Α ,
που Δ Ε Ν ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ ;;;
Και είσαι ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ που θέλεις να βάλεις μάσκα στα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ;;;
Αν νομίζεις, επίορκε, ότι όταν τελειώσει όλο αυτό που έχετε στήσει, απλά θα εξαφανιστείς, είσαι γελασμένος:
Θα είσαι κατηγορούμενος στα δικαστήρια μέχρι το τέλος της ζωής σου.
Μέχρι να μπεις φυλακή.
Και μηνυτές θα είναι όλα τα Ελληνόπουλα μαζί με τους γονείς τους.
Αυτοί θα σου φορέσουν τις χειροπέδες.






