Ω, της μεγαλωσύνης Σου Κυριε!
Ω, της φρικτής Σου και μεγίστης οικονομίας!
Ω, της πλουσίας Σου δωρεάς, Δέσποτα!
Ω, των ακενώτων Σου θησαυρών και ανεκδιηγήτων μυστηρίων!
Ω, της ανίκητης φιλανθρωπίας Σου…
Τις μη φρίξει θαυμάζων την Σην αγαθότητα;
Τις μη εκπλαγεί ορών το Σον πλούσιον Έλεος;
Ο σταυρωθείς Δεσπότης μας και Κύριος όχι μόνο πεθαίνει επί του Σταυρού για να σώσει τους σταυρώσαντες,
αλλά εμφανίζει και το Πανάγιον Αυτού Πρόσωπο δια να τους «εμβολιάσει» με Πίστη, να τους σώσει από την πλάνη
του αντιχρίστου και να τους φυλάξει μέσα στην πατρική αγκαλιά Του, αλλά και ακόμα πιο βαθιά,
στη μητρική καρδιά Του!!!






