Φωτογραφία : Η εκκλησία του Αγίου Νικολάου επί του καταστρώματος του ΘΩΡΗΚΤΟΎ Γ. ΑΒΕΡΩΦ
ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΩΡΗ ΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΙ ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
Αυτά μας λέγατε σε όλες τις εκδηλώσεις και τις επίσημες φιέστες …
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΙΕΡΕΑΣ από τους έμμισθους που υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις να κάνει μια μικρή τελετή, έστω με ένα δύο ψάλτες και να ρίξει τον ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ έστω πάνω από το μουσείο ΘΩΡΗΚΤΟ ΑΒΕΡΩΦ στα νερά του Φαλήρου ;;;
Αλλά είπαμε στο δήθεν κράτος το μόνο που δεν είναι δήθεν είναι οι διαταγές των κατακτητών.. καλό χανουκά..
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Χρόνια καλά κι ευλογημένα
Δ.Κ.





