Χθες Παρασκευή 12 Μαρτίου 2021 οι Εβρίτες
συγκεντρώθηκαν στην κεντρική πλατεία της Ορεστιάδος για να διαμαρτυρηθούν κατά των νέων δομών που σχεδιάζει η κυβέρνηση στα σύνορα, και πιο συγκεκριμένα για την αύξηση χωρητικότητας του ΠΡΟΚΕΚΑ στο Φυλάκιο.(η αφίσα του καλέσματος στην συγκέντρωση)
Ο Ιερός Λόχος 2012 έδωσε το παρών ΚΑΙ
σε αυτήν την διαμαρτυρία των πολιτών, καθώς έγινε και διανομή φυλλαδίων από τα μέλη μας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο https://ierosloxos2012.blogspot.com/2021/03/blog-post_12.html





