Χρόνια Πολλά αγαπητοί αδελφοί, διπλά στους Εορτάζοντες, στην Θεσσαλονίκη μας, στην Ελλάδα μας σε όλην την Χριστιανοσύνη.
Η Μέρα αυτή όπως και η μεθεπόμενη είναι από τις μεγαλύτερες Γιορτές της Χριστιανοσύνης και της Πατρίδας μας και όμως οι εχθροί της Ορθοδοξίας και της Ελλάδος με κάθε τρόπο προσπαθούν να ξεχάσουμε τις Παραδόσεις μας, ότι είμαστε παιδιά του Θεού και να γιορτάζουμε ότι είναι εχθρικό στο ελληνορθόδοξο Πνεύμα.




