” Handelsblatt: Η Ελλάδα θέλει να αξιοποιήσει αποθέματα 2.000 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων φυσικού αερίου
Η γερμανική εφημερίδα αναφέρεται στην έναρξη ερευνών για υδρογονάνθρακες στη νοτιοδυτική Ελλάδα – «Τα ενδεχόμενα κοιτάσματα με βάση την περσινή κατανάλωση, θα αρκούσαν για να τροφοδοτήσουν ολόκληρη την ΕΕ για πάνω από πέντε χρόνια» αναφέρει”
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ βίντεο «Δεν θα δούμε γεωτρύπανο, ο εχθρός βρίσκεται εντός της χώρας»! Βόμβες από τον Α.Ζεληλίδη! ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ




