Τα Αδέρφια μας οι Αρμένιοι ύψωσαν την Ελληνική σημαία στις διαδηλώσεις στο Γερεβάν.
Η ελληνική σημαία σηκώθηκε ψηλά απόψε το βράδυ στο Γερεβάν μαζί με την Ιρανική, τη Γαλλική κ.α και τις αρμένικες έξω από τη Ρώσικη Πρεσβεία.
Στο μεταξύ έξω από το Κοινοβούλιο ο λαός ζητάει από τον προδότη Πασινιάν να παραιτηθεί και τον αποδοκιμάζει με το σύνθημα ”Τούρκοι”.






