Ανοικτή Επιστολή προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος της 167ης Συνοδικής Περιόδου έστειλε ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος, με την οποία ζητά τα ληφθούν μέτρα κατά όσων ψήφισαν τον νόμο για τον γάμο ομοφυλοφίλων, ενώ καλεί την Ιεραρχία να αφορίσει τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τους 175 Βουλευτές που ψήφισαν υπέρ του νομοσχεδίου.
“Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία μας σήμερον εὑρίσκεται ὑπό διωγμόν! Ἡ ἁγία Ὀρθοδοξία μας ποδοπατεῖται ὑπό Ἀθέων καί Μάγων, οἱ ὁποῖοι κυβερνοῦν σήμερον τήν Ἑλλάδα μας! Τό ἱερόν Εὐαγγέλιον ἀλλοιοῦται! Ὁ Νόμος τοῦ Θεοῦ κατακρεουργεῖται! Ἡ Ἠθική Διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου ρίπτεται εἰς τόν κάλαθον τῶν ἀχρήστων! Ἡ ἠθική σαπίλα προβάλλεται μέ ὑπερηφάνειαν, ἡ δέ ἀνηθικότης νομιμοποιεῖται εἰς τήν σύγχρονον Ἑλληνικήν Κοινωνίαν”, αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Σεβασμιώτατος.
Η ανοικτή Επιστολή του Μητροπολίτη πρώην Καλαβρύτων ολοκληρώνεται ως εξής:
Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Συνοδικοί Σύνεδροι,
Ἔπειτα καί ἀπό αὐτό τό σημεῖον τοῦ Οὐρανοῦ ἕνας ταλαίπωρος ἐν Χριστῷ Ἀδελφός Σας, ὁ ὁποῖος Χάριτι Θεοῦ ἠνάλωσε τήν ζωήν του εἰς τήν διακονίαν τῆς Μητρός Ἐκκλησίας πρός δόξαν Κυρίου, ἤτοι ἀφιέρωσεν ἑξήκοντα τρία (63) ἔτη εἰς τήν ἱερωσύνην (1961-2024), ἐκ τῶν ὁποίων τά τεσσαράκοντα καί ὀκτώ (48) εἰς τήν Ἀρχιερωσύνην (1976-2024), γονυπετής ὑποκλίνεται ἐνώπιόν Ὑμῶν καί Σᾶς καθικετεύει: Ἀναλάβατε τήν πανοπλίαν Σας καί
ΠΡΩΤΟΝ: Κηρύξατε ἐπανάστασιν ἐναντίον ὅλων ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι ἀλλοιώνουν τόν Νόμον τοῦ Θεοῦ! Ἐναντίον ὅλων ἐκείνων, οἱ ὁποῖοι ἀναγνωρίζουν ὡς ΚΑΝΟΝΙΚΟΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΖΩΗΣ τήν ζεῦξιν, τήν ἕνωσιν καί συμβίωσιν, δηλ. τόν Γάμον, μεταξύ δύο ἀνδρῶν ἤ δύο γυναικῶν, ἤτοι ἀναγνωρίζουν καί ἐπιβραβεύουν τήν ἀνηθικότητα καί τήν πορνείαν!
ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Να καταδικάσετε τήν παρένθετον μητρότητα, καί
ΤΡΙΤΟΝ: Νά ἀφορίσετε καί νά ἀποκόψετε ἀπό τό Σῶμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τόν πρωτεργάτην τοῦ ἠθικοῦ ἐγκλήματος Πρωθυπουργόν τῆς Ἑλλάδος κ. ΚΥΡΙΑΚΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΝ καί τούς 175 Βουλευτάς τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου, οἵτινες ἐψήφισαν τόν δαιμονικόν αὐτόν Νόμον περί νομιμοποιήσεως του Γάμου τῶν Gay!
Ὡς Παράρτημα Σᾶς παραθέτω τά ὀνόματα ὅλων αὐτῶν τῶν δολοφό-νων τοῦ Ἠθικοῦ Νόμου τοῦ Εὐαγγελίου, δηλ. τῶν ψηφισάντων τόν Νόμον περί ἀναγνωρίσεως τοῦ Γάμου τῶν Ὁμοφυλοφίλων. ()
Ἐν κατακλεῖδι, σημειώσατε, παρακαλῶ, ὅτι ἀπευθύνομαι πρός Ὑμᾶς σήμερον διά τῆς παρούσης ἀνοικτῆς ἐπιστολῆς, πειθαρχῶν καί ὑπείκων εἰς τήν ἐντολήν τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, ὅτι «τά δημοσίως λεγόμενα καί πραττόμενα, δημοσίως καί νά ἐλέγχωνται».
Ἐπί δε τούτοις διατελῶ
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῶ Ἀδελφός
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ






Τα πνευματικά πυρά σας… είναι «άσφαιρα» Αμβρόσιε !
Μα ,καλά εσείς δεν «πυροβολήσατε»- ΑΦΟΡΙΣΑΤΕ τον ΜΗΤΣΟ-ΤΑΚΗ το 2020 ! …ΑΣΤΟΧΙΣΑΤΕ μήπως ? και τώρα καλείτε το «βαρύ πυροβολικό» ,την ΔΙΣ για ομαδικές «βολές» ?
Τη ΔΙΣ που το 2020 σας «άδειασε» και σας απάντησε ότι ο αφορισμός σας δεν είναι ΕΓΚΥΡΟΣ ! δεν είναι περίεργα πράγματα …πολύ περίεργα !
Η Αλήθεια είναι μία (όχι πολλές ) και αν οι αφορισμοί σας …λέω αν …δεν πιάνουμε …ΤΟΤΕ μήπως είναι Αχαρίτωτοι ?
Οι διάδοχοι των Αποστόλων ,σημερινοί Επί-σκοποι ,επί της σκοπιάς δηλαδή , φρουροί της Ορθοδόξου Πίστεως μας ,πυροβολούν …στον αέρα …έτσι για τα μάτια του κόσμου !!!
Και αφού για χρόνια τώρα κοιμήθηκαν στην σκοπιά και όχι μόνο άφησαν τον Νεοταξικό πονηρό και το τσούρμο του να περάσει απαρατήρητος ,αλλά συνεργάστηκαν μαζί του κάνοντας υπακοή στους «άρχοντες και ειδικούς»
και όχι στο νόμο του Θεού που ως υπηρέτες Του όφειλαν κατά το « πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις» , πολιτικοί και κλήρος μαζί δήθεν για το «καλό του ποιμνίου» όπως και σήμερα !
Δεν προηγήθηκε η μεγάλη Αποστασία του κλήρου και των λυκο-ποιμένων μας , στο Κολυμπάρι το 2016 ?
οταν στην ψευτοσύνοδο αυτή η Ελλαδικής μας Εκκλησία έγινε και επίσημα μέλος και συμμετέχει στο Π.Σ.Ε, δηλαδή στην εκκλησία του σατανά , το ακούτε …στην εκκλησία του σατανά και απεμπόλησε επίσημα και ανοιχτά -γυμνή τη κεφαλή-την ΑΛΗΘΕΙΑ, δηλαδή απεμπολή της «Μιας ,Αγίας και Αποστολικής Εκκλησίας» , με την αποδοχή ότι όλες οι Εκκλησίες είναι οδοί σωτηρίας , αλλαγή δόγματος δηλαδή και επίσημα αποδοχή εκ μέρους όλων ανεξαιρέτως των Επισκόπων μας της καταδικασμένης ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ του Ουκουμενισμού και ολοι οι ιερείς μας να συνεχίζουν μέχρι και σήμερα …και τους μνημονεύουν ,εν γνώσει ή αγνωσία τους , ότι κοινωνούν με αιρετικούς !!!
Επομένως όταν οι καθ υλην αρμόδιοι Επί-σκοποι πρόδωσαν τον Χριστό τι νόημα εχουν «οι αφορισμοί» ? «χωρίς Εμού ποιήσατε ουδέν» το ξεχάσατε και αποκτήσατε ¨το αλάθητο του πάπα» και το « οι αλλοι φταινε , η κυβέρνηση» , … αυτοί φταίνε όχι εμείς?
Ο Κύριος μας δηλαδή είναι άδικος που επιτρέπει ακόμη να μας κυβερνούν άθεοι και αντίχριστοι πολιτικοί και αποστάτες ποιμένες? Μα χειρότερους δεν βρήκε για να μας παιδαγωγήσει, αυτούς δυστυχώς αξίζουμε!
και ολοι να οδεύουμε στο γκρεμό «τυφλός δε τυφλόν εάν οδηγή, αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται» !
ΔΥΣΤΥΧΩΣ μείναμε λίγοι…πολύ λίγοι και χωρις ποιμένες ,μας τα προείπε ο Άγιος Ιωάννης Μαξίμοβιτς «Στα έσχατα χρόνια το κακό και η αίρεση θα έχει τόσο εξαπλωθεί που οι πιστοί δε θα βρίσκουν ιερέα και ποιμένα να τους προστατέψει από την πλάνη και να τους συμβουλέψει στη σωτηρία. Τότε, οι πιστοί δε θα μπορούν να δεχτούν ασφαλείς οδηγίες από ανθρώπους, άλλα οδηγός τους θα είναι τα κείμενα των Αγίων Πατέρων. Ιδίως σε αυτή την εποχή, ο κάθε πιστός θα είναι υπεύθυνος για όλο το πλήρωμα της Εκκλησίας. «Δεν διδάχθηκες, ότι σε δύσκολους καιρούς ο κάθε Χριστιανός είναι ο ίδιος υπεύθυνος για τη Χριστιανοσύνη στο σύνολό της; Ότι κάθε μέλος της Ορθόδοξης Εκκλησίας έχει ευθύνη για ολόκληρη την Εκκλησία; Και ότι σήμερα η Εκκλησία έχει εχθρούς και διώκεται από έξω αλλά και από μέσα»; Αδελφοί, καιρός να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας απέναντι στο Θεό και την ιστορία. Μην ανέχεστε άλλες λοξοδρομίες και πλάνες από τους ιερείς και αρχιερείς σας! Μην κάνετε τα »στραβά μάτια», είστε συνυπεύθυνοι! Οι Άγιοι σας προειδοποιούν…»
Και μακάρι ο Κύριος να μας ελεήσει και να επαληθευτεί ο Άγιος Πορφύριος: «Μπορεί όμως, με το σχέδιο του Θεού, να έρθει, να έρθει ώστε οι άνθρωποι να αποκτήσουν μία επίγνωση, να ιδούνε το χάος ολόφωτο, ολοζώντανο μπροστά τους, να πούνε: Έεε! Πέφτουμε στο χάος, χανόμαστε. Όλοι πίσω, όλοι πίσω, γυρίστε πίσω, πλανηθήκαμε. Και να έρθουνε πάλι στο δρόμο του Θεού και να λάμψει η Ορθόδοξος πίστις. Αυτό εμείς επιδιώκομε και έτσι θέλομε τα πράγματα σιγά σιγά να γίνουνε με τη Χάρη του Θεού. Ο Θεός εργάζεται μυστικά. Δεν θέλει να επηρεάσει του ανθρώπου την ελευθερία. Τα φέρνει έτσι και σιγά-σιγά, σιγά σιγά πάει ο άνθρωπος εκεί που πρέπει»
καλή Φώτιση και καλή Μετάνοια !
Ξεκίνησε ο de facto διαχωρισμός Κράτους-Εκκλησίας με το μπλόκο της Εκκλησίας στους επισήμους για την Κυριακή της Ορθοδοξίας και τη πλήρη απουσία της Π.τ.Δ από οποιαδήποτε τελετή σε ιερό ναό.Όλα φυσικά κανονισμένα από χρόνια.Ακολουθεί το 2025 πιθανή ένωση με τη Καθολική εκκλησία η οποία έχει δικό της κυρίαρχο κράτος ενώ η Ορθοδοξία θα παρακμάσει ταχύτατα λόγω δραματικής συρρίκνωσης του πληθυσμού των πιστών της και ταχύτατης ανάπτυξης της τεχνολογίας αθανασίας συνειδήσεως δια αποθηκεύσεως αυτής σε υπολογιστική μονάδα μνήμης.Δεν θα υπάρχει δηλαδή λόγος να πιστεύεις σε μετά θάνατον ζωή αφού ουσιαστικά όχι μόνο δεν θα πεθαίνεις,αλλά θα εγκαθίστασαι σε δικό σου «Παράδεισο» όπως θα τον έχεις διαμορφώσει εσύ ο ίδιος/ίδια.