σ.σ. Να πώς οι διάφοροι καλοθελητές της διοικούσης Εκκλησίας μπαίνουν στο παιχνίδι της εξοικείωσης των Ελλήνων, και δη των πιο συντηρητικών, με την τεχνολογία που θα τους υποδουλώσει στο αντίχριστο σύστημα. Περιμένει κανείς να ακούσει κάτι εναντίον του προσωπικού αριθμού από την διοίκηση της συγκεκριμένης Μητρόπολης; Μάλλον «πάρτε τον για να συνδεθείτε απευθείας με τον Θεό», θα ακούσει.
FACEBOOK








τους προλαβε η μητροπολη Δημητριαδος εδω και πλεον του ενος μηνος,εξω απο τον ναο Αγίου Νικολάου