SOS Οσίου Δαυίδ Θεσσαλονίκη 5ος αι.- Η Ιστορία & η Παναγία μας (Τοιχογραφία) Καταστρέφεται. Διαδώστε
Αδελφοί αν γνωρίζετε ανθρώπους που ασχολούνται με τέτοια θέματα π.χ βυζαντινολόγους, αρχαιολόγους συντηρητάς ή μητροπολίτες εκκλησιαστικούς σχετικά ή και ανθρώπους με θέσεις σε δημόσιους φορείς, γνωστοποιήστε το. Είμαστε ανάξιοι να συντηρήσουμε την Ιστορία και την Παναγία μας και μάλιστα σε έναν απο τους αρχαιότερους και ιστορικότερους Ναούς/Μονές που υπάρχουν Παγκόσμια ?
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ! – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ – Μπείτε & ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ στις ΟΜΑΔΕΣ – Προσευχής – Διατροφής Παραγωγών – Εργασίας κλπ
Πάρτε και τα Δωρα σας, σας δειχνω στο Βιντεο
Επίσης το Γκάλοπ συνεχίζεται, για τα Ελληνοτουρκικά και τους Ηγέτες της Πατρίδας μας αν δεν ψήφισες,
(ΓΚΑΛΟΠ)
Το Λινκ για Γκάλοπ κάτω από το Βίντεο θα το βρεις
“Χριστὸς μεθ΄ ἡμῶν στήτω”
(περισσότερα στο Βίντεο όπως και τα Λινκ που παραθέτω για την Οργανωση σε Ομάδες, κάτω από το Βίντεο)
ο Χριστός και η Παναγιά μαζί σας …..Βίντεο
του Αβραάμ Σκεντερίδη , Οικονομολόγου OnlineMarketer
Email : ➜ ➜➜ [email protected]





