Σε όλο τον κόσμο, άνδρες και γυναίκες του Θεού έχουν όνειρα και οράματα στα οποία τους δίνονται γεύσεις του μέλλοντός μας. Συχνά, τα πράγματα που τους δείχνουν είναι αποκαλυπτικά στη φύση τους. Φυσικά, αυτό είναι απολύτως σύμφωνο με αυτά που λέει η Βίβλος. Σε όλη την Αγία Γραφή, μας λένε ότι οι μέρες λίγο πριν την επιστροφή του Ιησού θα είναι διαφορετικές από οτιδήποτε έχει βιώσει η ανθρωπότητα μέχρι τώρα. Αν πραγματικά ζούμε στις τελευταίες ημέρες, δεν θα περάσει πολύς καιρός πριν η ανθρωπότητα δει μια τεράστια ποσότητα θανάτου και καταστροφής. Περιττό να πούμε ότι ένα τέτοιο μήνυμα δεν είναι δημοφιλές στην πλειοψηφία του πληθυσμού.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, έλαβα ένα email από μια γυναίκα στο Ουισκόνσιν που ονομάζεται Χέδερ και που πραγματικά τράβηξε την προσοχή μου. Αφού διάβασε το πρόσφατο όνειρό μου για τον Πρόεδρο Τραμπ, ένιωσε την ανάγκη να μου στείλει ένα εξαιρετικά ζωντανό όνειρο που είχε τον Δεκέμβριο του 2024, καθώς πίστευε ότι μπορεί να σχετίζεται.
Αφού διάβασα αυτό που μου έστειλε η Χέδερ, της ζήτησα αν μπορούσα να το μοιραστώ μαζί σας. Ευτυχώς, συμφώνησε με το αίτημά μου. Το παρακάτω είναι η αφήγηση της Χέδερ για αυτό που της δείχτηκε τον Δεκέμβριο του 2024…
Αγαπητέ Μάικλ,
Θα ήθελα να ξεκινήσω εξηγώντας μερικά πράγματα — είμαι ένα άτομο που σπάνια θυμάται τα όνειρά της, συνήθως μόνο μικρά κομμάτια και περίεργες λεπτομέρειες που μπορεί να μου έρθουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συνήθως, αν θυμάμαι κάτι μικρό, μπορώ να πω, «α, αυτό βγάζει νόημα γιατί έβλεπα αυτή την ταινία πριν κοιμηθώ». Το λέω αυτό για να τονίσω ότι δεν είμαι ένας άνθρωπος που έχει ζωντανά όνειρα, ποτέ δεν ήμουν. Σώθηκα το 2020, είμαι 100% με τον Ιησού, ανεξάρτητα από τα πάντα. Προσεύχομαι όλη την ημέρα, όσο μπορώ, διαβάζω και ακούω τον Λόγο του Θεού όσο μπορώ και πιστεύω 100% ότι ζούμε αυτά για τα οποία μίλησε ο Ιησούς στο Ματθαίο 24. Πιστεύω ότι η θλίψη θα ξεκινήσει σύντομα.
Όταν σώθηκα, ζήτησα από τον Θεό να μου «δείξει» ότι είναι αληθινός — και αυτό που μου έδειξε με σόκαρε μέχρι το μεδούλι. Ήταν το πιο εκπληκτικό και τρομακτικό πράγμα που έχω βιώσει ποτέ. Ήμουν ξύπνια, και με πήγε κάπου, για να μου δείξει ότι είναι αληθινός. Δεν άφησε ΚΑΜΙΑ αμφιβολία ότι ο Θεός είναι αληθινός, και ότι αυτά που έγραψε στον Λόγο Του είναι η αλήθεια.
Προχωρώντας στο μέσο του 2024, είχα προσευχηθεί για μήνες και μήνες — ζητώντας από τον Θεό να μου πει αν ερμήνευα σωστά τα λόγια Του ότι πλησιάζουμε στο τέλος, και πάλι Τον ρώτησα να μου «δείξει». Αυτή ήταν η στιγμή που είχα το πρώτο μου όνειρο/όραμα. Θα αφήσω τις λεπτομέρειες για μια άλλη φορά, αλλά και πάλι, αυτό που μου έδειξε δεν άφησε καμία αμφιβολία. Το είπα μόνο στον σύζυγό μου και στους γονείς μου, γιατί σχεδόν νιώθεις τρελός — με έκανε να νιώθω σωματικά άρρωστη, και οι λεπτομέρειες ήταν τόσο έντονες και ζωντανές, καμένες στη μνήμη μου. Ήξερα ότι αυτό ήταν ένα όραμα από τον Θεό. Προσευχήθηκα για περισσότερη σαφήνεια, και τελικά πιστεύω ότι μου την έδωσε.
Εντάξει, τώρα ας έρθω στον λόγο που σου έστειλα email: Προσευχόμουν για μήνες και μήνες ζητώντας από τον Θεό να μου πει αν ερμήνευα σωστά τις γραφές ότι πίστευα ότι η Αμερική είναι η Μυστηριώδης Βαβυλώνα, και πάλι Τον ρώτησα να μου «δείξει» τι θα μας συμβεί (είμαι Αμερικανίδα, ζω στο Ουισκόνσιν), και είχα το δεύτερο όνειρο/όραμά μου πριν από 2 μήνες, γύρω στον Δεκέμβριο του 2024. Το αποκαλώ όνειρο/όραμα γιατί ήμουν στο κρεβάτι, κοιμόμουν ΑΛΛΑ με κάποιο τρόπο ήμουν ξύπνια και αισθανόμουν πλήρως αυτά που έβλεπα. Και οι λεπτομέρειες, κάθε μικρή λεπτομέρεια, είναι καμένες στη μνήμη μου και αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ ενώ ονειρευόμουν, ποτέ. Εκτός από αυτές τις δύο φορές. Αφού είχα το όνειρο, προσευχήθηκα για σαφήνεια. Προσευχόμουν κάθε μέρα για σαφήνεια και χθες το βράδυ ξύπνησα στη μέση της νύχτας και είδα το email σου. Τώρα δεν λέω ότι είμαι σίγουρη ότι το όραμά μου και το όραμά σου σχετίζονται, αλλά αφού διάβασα το email σου, νιώθω την ίδια επείγουσα ανάγκη που ένιωθα μετά από κάθε όνειρο ότι πρέπει να μοιραστώ αυτά που είδα. Αυτά είναι που μου έδειξε ο Θεός:
Στέκομαι σε ένα απέραντο, ανοιχτό λιβάδι. Είμαι μόνη.
Δεν υπάρχει κανένας ήχος.
Δεν γυρίζω ποτέ πίσω· κοιτάω μόνο μπροστά. Βλέπω από τη δική μου προοπτική.
Υπάρχει γρασίδι, και φαίνεται φυσιολογικό. Το λιβάδι έχει κουρευτεί ή έχει οργωθεί. Αλλά η προσοχή μου δεν είναι στο γρασίδι.
Δεν υπάρχουν δέντρα, θάμνοι, φυτά. Τίποτα, μόνο γρασίδι.
Δεν υπάρχουν κτίρια ή κατασκευές — για όσο μπορώ να δω. Το λιβάδι φαίνεται τεράστιο, ατελείωτο.
Είναι σκοτεινά έξω, αλλά μπορώ να νιώσω ότι δεν είναι νύχτα. Το «σκοτάδι» φαίνεται τεχνητό με κάποιο τρόπο.
Ο ουρανός είναι καθαρός. Δεν υπάρχουν αστέρια, ούτε φεγγάρι, τίποτα.
Κοιτάζω ψηλά και βλέπω ολόκληρο τον νυχτερινό ουρανό καλυμμένο με καυτά κάρβουνα — φωτιά που πέφτει σαν βροχή.
Φαίνεται να είναι σε αργή κίνηση, αλλά μπορεί να ήταν τόσο ψηλά που καθώς έπεφτε, φαινόταν αργή.
Νιώθω ανησυχία, αλλά εξακολουθώ να είμαι ήρεμη. Δεν κινούμαι, απλώς συνεχίζω να κοιτάζω ψηλά τη φωτιά που πέφτει.
Όταν τα κάρβουνα πλησιάζουν, μπορώ να δω μερικά μεγαλύτερα, διάφορα κομμάτια συντρίμμια αναμεμειγμένα, σαν να έχει υπάρξει μια τεράστια έκρηξη από τα πάντα. Όλα είναι καμένα, ακόμα και να καίγονται σαν καυτά κάρβουνα σε μια φωτιά κατασκήνωσης.
Όταν τα κάρβουνα αρχίζουν να πέφτουν γύρω μου, ένα συγκεκριμένο κομμάτι πλησιάζει το πρόσωπό μου. Όταν είναι ακριβώς μπροστά από το πρόσωπό μου, εκρήγνυται ή σκάει στο πρόσωπό μου και το μόνο που μπορώ να δω είναι μια τεράστια λάμψη φωτός.
Αυτό το φως με ξυπνά, με βγάζει από τον «ύπνο». Είναι εντελώς σκοτεινά στο δωμάτιό μου, αλλά είμαι τυφλωμένη από τη λάμψη του φωτός — σαν όταν κοιτάς απευθείας τον ήλιο και η εικόνα του φωτός είναι σχεδόν καμμένη στην όρασή σου. Ακόμα και όταν τα μάτια σου είναι κλειστά, μπορείς ακόμα να δεις την εικόνα καμμένη στην όρασή σου — αυτό ακριβώς συνέβη ως αποτέλεσμα της λάμψης που βίωσα στο όραμά μου, μόνο που τώρα ήμουν εντελώς ξύπνια.
Και πάλι, δεν προσποιούμαι ότι ξέρω ακριβώς τι σημαίνει αυτό, αλλά ο Θεός έχει πιστέψει στις προσευχές μου και μου έχει δείξει μερικά εκπληκτικά πράγματα τον τελευταίο χρόνο.
Ιωήλ 2:28-31
«Και μετά από αυτά, θα χύσω το Πνεύμα μου πάνω σε κάθε σάρκα. Οι γιοι σας και οι κόρες σας θα προφητεύουν, οι γέροι σας θα βλέπουν ονείρα, οι νέοι σας θα βλέπουν οράματα. Και ακόμα και στους δούλους μου και στις δούλες μου, εκείνες τις ημέρες, θα χύσω το Πνεύμα μου. Και θα δείξω θαύματα στον ουρανό και στη γη, αίμα και φωτιά και στύπους καπνού. Ο ήλιος θα μετατραπεί σε σκοτάδι και η σελήνη σε αίμα, πριν έρθει η μεγάλη και φοβερή ημέρα του Κυρίου.»
Πράξεις 2:17-21
«Και στις τελευταίες ημέρες, λέει ο Θεός, θα χύσω το Πνεύμα μου πάνω σε κάθε σάρκα. Οι γιοι σας και οι κόρες σας θα προφητεύουν, οι νέοι σας θα βλέπουν οράματα, οι γέροι σας θα βλέπουν ονείρα. Και ακόμα και στους δούλους μου και στις δούλες μου, εκείνες τις ημέρες, θα χύσω το Πνεύμα μου, και θα προφητεύουν. Και θα δείξω θαύματα στον ουρανό από πάνω και σημεία στη γη από κάτω, αίμα και φωτιά και στύπους καπνού. Ο ήλιος θα μετατραπεί σε σκοτάδι και η σελήνη σε αίμα, πριν έρθει η μεγάλη και ένδοξη ημέρα του Κυρίου. Και όποιος επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου θα σωθεί.»
Χάρη και ειρήνη σε σένα,
Χέδερ
Όταν διάβασα το email της Χέδερ, μου θύμισε αμέσως την πυρηνική πτώση.
Όταν πυρηνικές κεφαλές εκρήγνυνται, οι κολοσσιαίες φωτιές που δημιουργούν στέλνουν τεράστιες ποσότητες καυτού υλικού στην ατμόσφαιρα. Με το πέρασμα του χρόνου, πολύ από αυτό το καυτό υλικό αρχίζει να πέφτει πίσω στη Γη. Το παρακάτω προέρχεται από την Εγκυκλοπαίδεια Britannica…
Η βασική αιτία του πυρηνικού χειμώνα, όπως υποθέτουν οι ερευνητές, θα ήταν οι πολυάριθμες και τεράστιες φωτιές που προκαλούνται από τις εκρήξεις πυρηνικών κεφαλών. Αυτές οι φωτιές θα ανάβαν τεράστιες ανεξέλεγκτες πυρκαγιές (πυρκαγιές) σε οποιεσδήποτε πόλεις και δάση βρίσκονταν εντός εμβέλειάς τους. Μεγάλες στήλες καπνού, αιθάλης και σκόνης θα στέλνονταν ψηλά από αυτές τις πυρκαγιές, ανυψώνοντας λόγω της δικής τους θέρμανσης σε υψηλά υψόμετρα όπου θα μπορούσαν να παραμείνουν για εβδομάδες πριν πέσουν πίσω ή ξεπλυθούν από την ατμόσφαιρα στο έδαφος. Αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια τόνοι αυτού του καπνού και της αιθάλης θα οδηγούνταν από ισχυρούς δυτικούς ανέμους μέχρι να σχηματίσουν μια ομοιόμορφη ζώνη σωματιδίων που θα περιέβαλλε το Βόρειο Ημισφαίριο από 30° έως 60° γεωγραφικό πλάτος.
Αυτά τα πυκνά μαύρα σύννεφα θα μπορούσαν να αποκλείσουν όλο το φως του Ήλιου εκτός από ένα κλάσμα του για μια περίοδο που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες. Κατά συνέπεια, οι επιφανειακές θερμοκρασίες θα έπεφταν για μερικές εβδομάδες, ίσως κατά 11° έως 22° C (20° έως 40° F). Οι συνθήκες του ημισκότους, του φονικού παγετού και των θερμοκρασιών υπό το μηδέν, σε συνδυασμό με τις υψηλές δόσεις ακτινοβολίας από τα πυρηνικά νέφη, θα διέκοπταν τη φωτοσύνθεση των φυτών και θα μπορούσαν έτσι να καταστρέψουν μεγάλο μέρος της γήινης βλάστησης και της ζωικής ζωής. Το ακραίο ψύχος, τα υψηλά επίπεδα ακτινοβολίας και η εκτεταμένη καταστροφή των βιομηχανικών, ιατρικών και μεταφορικών υποδομών μαζί με τις προμήθειες τροφίμων και τις καλλιέργειες θα προκαλούσαν μαζικό θάνατο από πείνα, έκθεση και ασθένειες. Ένας πυρηνικός πόλεμος θα μπορούσε έτσι να μειώσει τον ανθρώπινο πληθυσμό της Γης σε ένα κλάσμα του προηγούμενου αριθμού του.
Κατά τη γνώμη μου, τα επακόλουθα ενός πυρηνικού πολέμου είναι η πιο πιθανή εξήγηση γι’ αυτό που είδε η Χέδερ.
Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι μια ηφαιστειακή έκρηξη μπορεί να στείλει τεράστιες ποσότητες καμένου υλικού ψηλά στην ατμόσφαιρα.
Οπότε δεν μπορούμε να αποκλείσουμε εντελώς ούτε αυτό.
Προσωπικά, παρακολουθώ πολύ στενά το όρος Ρέινιερ και το όρος Φούτζι στην Ιαπωνία.
Μια τρίτη πιθανότητα είναι μια μαζική σύγκρουση αστεροειδών.
Αν ένας μεγάλος αστεροειδής συγκρουστεί με τον πλανήτη μας, η σύγκρουση θα στείλει τεράστιες ποσότητες καμένου υλικού στον ουρανό. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ένας αστεροειδής γνωστός ως «2024 YR4» έχει τώρα 3,1% πιθανότητα να μας χτυπήσει σε 7 χρόνια από τώρα…
Ο κίνδυνος ότι ένας ολοένα και πιο δυσοίωνος αστεροειδής με την ονομασία 2024 YR4 θα πέσει πάνω στη Γη σε επτά χρόνια ξεπερνά πλέον την απειλή που κάποτε αποτελούσε ο διαβόητος Απόφις.
Ενώ ο YR4 εξακολουθεί να έχει σχεδόν 97% πιθανότητα να μην περάσει εντελώς από τη Γη το 2032, οι πιθανότητες πρόσκρουσής του, οι οποίες τώρα ανέρχονται στο 3,1%, αντιπροσωπεύουν το υψηλότερο επίπεδο κινδύνου από οποιονδήποτε μεγάλο διαστημικό βράχο που έχει υπάρξει ποτέ. Αυτές οι πιθανότητες μπορεί να φαίνονται χαμηλές, αλλά η πρόσφατα υπολογισμένη πιθανότητα σύγκρουσης με τη Γη αποτελεί νέο ρεκόρ – ένα ρεκόρ που αξίζει την ιδιαίτερη προσοχή των αστρονόμων τα επόμενα χρόνια, καθώς παρακολουθούν τον αστεροειδή που τρέχει μέσα στο σύμπαν.
Οι πιθανότητες πρόσκρουσης του αστεροειδούς YR4 ξεπερνούν τώρα τις πιθανότητες που είχε κάποτε ο Απόφις να συγκρουστεί με τη Γη, όταν ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2004. Ευτυχώς, ο αστεροειδής των 130 έως 300 ποδιών είναι πολύ μικρότερος από τον Απόφις σε μέγεθος κρουαζιερόπλοιου και θα προκαλούσε πολύ λιγότερες καταστροφές στην ακόμα απίθανη περίπτωση που συγκρουστεί με τη Γη.
Αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα επακόλουθα μιας πυρηνικής ανταλλαγής ταιριάζουν καλύτερα με αυτό που είδε η Χέδερ.
Βρισκόμαστε επικίνδυνα κοντά σε πυρηνικό πόλεμο και την Τετάρτη μάθαμε ότι ο στρατός των ΗΠΑ είχε μόλις πραγματοποιήσει δοκιμαστική εκτόξευση ενός διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου Minuteman III…
Η άσκηση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου (ICBM) Minuteman III ξεκίνησε στη 1 π.μ. PT (5 π.μ. ET) από τη διαστημική βάση Vandenberg στην Καλιφόρνια, λίγες ώρες αφότου η Ρωσία ανέπτυξε τον ICBM «Yars» για εκπαίδευση μάχης.
Η Πολεμική Αεροπορία, ωστόσο, δήλωσε ότι η εκτόξευση της Τετάρτης ήταν μια προγραμματισμένη άσκηση και «αποτελεί μέρος της συνεχιζόμενης δέσμευσης του έθνους για τη διατήρηση μιας αξιόπιστης αποτροπής και δεν αποτελεί απάντηση στα τρέχοντα παγκόσμια γεγονότα».
Υπάρχει λόγος για τον οποίο ο πυρηνικός πόλεμος αποτελεί βασικό θέμα της δουλειάς μου για περισσότερο από μια δεκαετία.
Ξανά και ξανά έχουμε προειδοποιηθεί, αλλά φυσικά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για τέτοιες προειδοποιήσεις.
Κάνω ό,τι μπορώ για να κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο.
Το κατά Ματθαίον 24, το κατά Μάρκον 13, το κατά Λουκάν 21 και το βιβλίο της Αποκάλυψης μας λένε συγκεκριμένα ότι θα υπάρξει πόλεμος στους έσχατους καιρούς.
Αν λοιπόν ζούμε πραγματικά στους έσχατους καιρούς, δεν υπάρχει περίπτωση να αποφευχθεί ο πόλεμος.
Δυστυχώς, η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού δεν είναι εξοικειωμένη με τις Γραφές, και έτσι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν ιδέα για το τι έρχεται.





