«Κυβέρνηση εθελόδουλη», «αντιπολίτευση νεκρή» κι ένα πολιτικό σύστημα που «αναμένει τρομοκρατημένο το πιστοποιητικό θανάτου από τον Έλον Μασκ»! Ο πρέσβυς ε.τ Γιώργος Αυφαντής σε μια συνέντευξη-χείμαρρο που αρχίζει με τον Ντόναλντ Τραμπ και τη θυελλώδη συνάντηση του με τον Ζελένσκι ,«που πήγε με καλάμι να αντιμετωπίσει τον ελέφαντα» και καταλήγει στην εσωτερική πολιτική και κοινωνική κατάσταση στην Ελλάδα και στα εθνικά μας θέματα που βρίσκονται στην πιο κρίσιμη φάση τους.
Ο κ.Αυφαντής που εδώ και καιρό έλεγε ότι ο κόσμος πρέπει να κινητοποιηθεί , δικαιώθηκε με την μαζική έξοδο του κόσμου για τα Τέμπη. Επισημαίνει ότι αυτό πρέπει να συμβεί και για άλλα ζητήματα και φυσικά για τα εθνικά θέματα.
Ο πρέσβυς ε.τ λέει μεγάλες αλήθειες για τα ελληνοτουρκικά, την κατάσταση των Ενόπλων Δυνάμεων , τα πεταμένα λεφτά σε άχρηστους εξοπλισμούς και την ανάγκη να «χτίσουμε» άμεσα Εθνοφυλακή. «Αν συνεχίσουμε με την ίδια λογική δεν το βλέπω καλά το Καστελλόριζο», λέει.
Ο κ. Αυφαντής μιλά για το έγκλημα των Τεμπών, την κοινωνική αντίδραση αλλά και την ελληνική Δικαιοσύνη. Στην τελευταία δεν χαρίζεται καθόλου…






