Κάποια φορά, ήλθε ένας άνθρωπος να πάρη την ευχή του Παππούλη. Αφού προσκύνησε και πήρε την ευχή του, του λέει:
– Αχ, Πάτερ, πολύ θα ήθελα να σας πάρω μια φωτογραφία, αλλά μου τελείωσε το φιλμ.
Του λέει ο Πατήρ Ευμένιος:…
Διαβάστε τη συνέχεια στο https://balsamopsyxhs.gr/2025/03/11/είμαι-αυτός-που-σου-τράβηξα-φωτογραφί/






