Χαλκιδική: Χθες η σπίθα – Την Κυριακή, Θεσσαλονίκη η φωτιά!
Χθες στα Νέα Μουδανιά, ήσασταν ΠΛΗΘΟΣ!
Γεμίσατε ασφυκτικά το ΚΑΠΗ — όρθιοι, ακούνητοι, αποφασισμένοι.
Και σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Δεν ήταν μια απλή εκδήλωση.
Ήταν ένα ηφαίστειο λαϊκής συνείδησης.
Από τις 19.30μέχρι τις 10
.30 το βράδυ, κανείς δεν έφευγε.
Ο κόσμος ΔΙΨΟΥΣΕ για την αλήθεια, για την ελευθερία, για την πατρίδα!
Ρωτήσατε, αγωνιστήκατε με το λόγο, σταθήκατε όρθιοι απέναντι στο ψέμα.
Μιλήσαμε για:
🔹 Την ηλεκτρονική ταυτότητα – την κάρτα σκλαβιάς,
🔹 Τον προσωπικό αριθμό – το ψηφιακό φακέλωμα,
🔹 Τον ασφυκτικό έλεγχο που θέλουν να μας επιβάλουν με πρόσχημα την “εξυπηρέτηση”.
Και συνεχίζουμε… Δεν πρόκειται να σιωπήσω.
Θα είμαι όπου με χρειάζεται ο λαός.
Όπου υπάρχει δίψα για αλήθεια, όπου χτυπά η καρδιά της ΕΛΛΑΔΑΣ.
📣 Επόμενος, σταθμός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ σας περιμένουμε στις 6/7 στις 19μμ
σε μια μεγαλειώδη συγκέντρωση,
να δώσουμε από τη Μακεδονία το πιο δυνατό παρόν!Μετρό Θεσσαλονίκης …. σε περίπτωση ανάγκης
Για την Πίστη, την Πατρίδα και την Ελευθερία! Λάρισα
👉 Δεν είναι ώρα για φόβο.
👉 Είναι ώρα για ΞΕΣΗΚΩΜΟ!
Η Ελλάδα μας ανήκει. Δεν τους την χαρίζουμε!






