Χαίρεται
Αποκ. 16,9 καὶ ἐκαυματίσθησαν οἱ ἄνθρωποι καῦμα μέγα, καὶ ἐβλασφήμησαν οἱ ἄνθρωποι τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ τοῦ ἔχοντος ἐξουσίαν ἐπὶ τὰς πληγὰς ταύτας, καὶ οὐ μετενόησαν δοῦναι αὐτῷ δόξαν.
Μας το λέει ο Λόγος του Θεού ,αλλά δεν το πιάνουμε ….
Η Ευρώπη καίγεται ,καὶ ἐκαυματίσθησαν οἱ ἄνθρωποι καῦμα μέγα….
Οι άνθρωποι ,με τα έργα τους βλασφημούν τον Θεό ,χρόνια τώρα ποιόν ; αυτόν .. τοῦ ἔχοντος ἐξουσίαν ἐπὶ τὰς πληγὰς ταύτας….
Όχι μόνο τον βλασφημούν ,δεν μετανοούν ,αλλά επιμένουν στην βλασφημία κατά του ονόματος του .. καὶ οὐ μετενόησαν δοῦναι αὐτῷ δόξαν.
Ο Θεός είναι Πατέρας και ως Πατέρας καλεί το παιδί του σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ ενίοτε σκληρά.
Γιατί ΑΓΑΠΗ δεν είναι μόνο το χάδι ,αλλά και το χαστούκι ,και η ταλαιπωρία ..
Οι άνθρωποι βλέπουν κλιματική αλλαγή ,αλλά αδυνατούν να δούν και να προσκυνήσουν Εν Μετανοία το πρόσωπο .. τοῦ ἔχοντος ἐξουσίαν ἐπὶ τὰς πληγὰς ταύτας….
Γιατί η απόλυτη δύναμη ,εξουσία , που παραχωρεί τον καυσώνα ,για να κατανοήσουμε την αδυναμία μας ,την αμαρτωλότητα μας ,την ευκαιρία ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ που έχουμε ,είναι ο Παντοκράτωρ.
Αποκ. 16,8 Καὶ ὁ τέταρτος ἐξέχεε τὴν φιάλην αὐτοῦ ἐπὶ τὸν ἥλιον· καὶ ἐδόθη αὐτῷ καυματίσαι ἐν πυρὶ τοὺς ἀνθρώπους,
Τα γεγονότα που περιγράφονται στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ δεν συμβαίνουν μία φορά ,αλλά επαναλαμβάνονται κυκλικά μέσα στον χρόνο .
Οι γενεές αλλάζουν ,οι κλήσεις για ΜΕΤΑΝΟΙΑ επαναλαμβάνονται ,ο Θεός ζητάει ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,δεν ζητάει αναμαρτησία ,δεν ζητάει αλάθητους ανθρώπους .
Επαναλαμβάνονται παιδαγωγικά ,κυκλικά με αυξητική τάση, όσο προχωράμε στα έσχατα ,είναι συνεχείς κλήσεις για ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Είναι η σκληρή πατρική επέμβαση για να αφυπνίσει το πλάσμα του ,ώστε να θελήσει μόνο του να ξεφύγει από την δαιμονική κατοχή .
Γιατί αν δεν θελήσει ο άνθρωπος , ο Θεός δεν μπορεί να τον βοηθήσει ,αν δεν κάνει το ελάχιστο.
Αποκ. 8,7 Καὶ ὁ πρῶτος ἐσάλπισε, καὶ ἐγένετο χάλαζα καὶ πῦρ μεμιγμένα ἐν αἵματι, καὶ ἐβλήθη εἰς τὴν γῆν· καὶ τὸ τρίτον τῆς γῆς κατεκάη, καὶ τὸ τρίτον τῶν δένδρων κατεκάη, καὶ πᾶς χόρτος χλωρὸς κατεκάη. Και ο πρώτος άγγελος εσάλπισε και έγινε χαλάζι και φωτιά, ανακατεμένα με αίμα, και ερρίφθησαν με ορμήν εις την γην. Και τότε τον εν τρίτον της γης κατεκάη και το εν τρίτο των δένδρων έγινε παρανάλωμα του πυρός και κάθε πράσινο χορτάρι κατεκάη. (Θεομηνία μερική, δια να συνέλθουν και μετανοήσουν οι άνθρωποι).
Θεὸν οὐδεὶς ἑώρακε πώποτε· ὁ μονογενὴς υἱὸς ὁ ὢν εἰς τὸν κόλπον τοῦ πατρός, ἐκεῖνος ἐξηγήσατο……
Αν δεν ΠΙΣΤΕΥΩ στον Υιό και Λόγο του Θεού ,Θεό δεν βλέπω ,μόνο η ΠΙΣΤΗ στον Υιό οδηγεί να δώ με τα μάτια της ψυχής μου τον Πατέρα στα γεγονότα ,στην κτίση .
Μόνο έτσι θα δώ τον Θεό Πατέρα ,μόνο έτσι θα αποδώσω στον Θεό ότι συμβαίνει ,μόνο τότε θα δώ την ανάγκη για ΜΕΤΑΝΟΙΑ
Διαφορετικά θα βλέπω με τα μάτια της ψυχής μου σκοτάδι ….και το μυαλό μου να βλέπει ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ χωρίς να μπορεί να δεί την αληθινή αιτία που το τὸ τρίτον τῆς γῆς κατεκάη, καὶ τὸ τρίτον τῶν δένδρων κατεκάη, καὶ πᾶς χόρτος χλωρὸς κατεκάη.
Όλα ξακινούν από την απιστία στον Χριστό ,που οδηγεί στην πίστη στον πάπα ,στον Καρλομάγνο ,στην επιστήμη ,στην τεχνολογία κλπ ,στα είδωλα και τα δαιμόνια .
Ένας Πατέρας που βλέπει το παιδί του να είναι δαγκωμένο από το φίδι και ανίκανο να αντισταθεί .
Αναγκάζεται να τρομάξει το παιδί του ,να το σοκάρει ,να το ταρακουνήσει ,να το φοβίσει ,για να το ξυπνήσει για να φωνάξει βοήθεια .
καὶ ἐβλασφήμησαν οἱ ἄνθρωποι τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ …
Όσο περνάει ο χρόνος ,τόσο θα αυξάνει η έμπρακτη βλασφημία πρός τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ
θα λιγοστεύουν οι μετανοούντες έως ότου να μηδενιστεί το κόντερ και έχουν μείνει μόνο αποστατες επι της γής.
Τοτε που … ο Υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης
Ακόμα όμως δεν έχουμε φτάσει εκεί ,είμαστε σε έναν κύκλο ,σε μία δόση της φιάλης που σαν φάρμακο πέφτει στις πληγές της ανθρωπότητας και επιφέρει πόνο και ΜΕΤΑΝΟΙΑ ακόμα …
Ο καυσώνας βγήκε από τον παράδεισο ….
Η δόση της φιάλης του τετάρτου αγγέλου ,ο καυσώνας ,όσο υπάρχει ΠΙΣΤΗ στην γή ,επιφέρει σε κάποιες καρδιές ΜΕΤΑΝΟΙΑ και τις οδηγεί στον παράδεισο.
Θα έλθει όμως μία τελευαία δόση αυτής της φιάλης και κάποιος τελευταίος καύσωνας ,κατεύθειαν από την κόλαση, ο τελευταίος και χειρότερος ,που δεν θα επιφέρει σε κανέναν ΜΕΤΑΝΟΙΑ .
Τότε απλά ο κόσμος θα περιμένει την δευτέρα του Χριστού παρουσία και την κρίση..
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα
Και επειδή και εμείς χρειαζόμαστε επειγόντως βοήθεια και σπρώξιμο για ΜΕΤΑΝΟΙΑ. δεν θα μας ξεχάσει ο Πατέρας μας….
Θα μας δώσει την ευκαιρία να πάψουμε να τον βλασφημούμε και να μετανοήσουμε.
Κλιματική αλλαγή και πράσινα άλογα …
Εάν δεν βλέπω τον Υιό ,δεν τον πιστεύω ,τότε δεν βλέπω ούτε τον Πατέρα .
Λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή. οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι᾽ ἐμοῦ
Τότε τα γεγονότα εξηγούνται μόνο σαρκικά ,εγκεφαλικά και όχι πνευματικά
Αντί να δώ την φιάλη που κρατά ο τέταρτος άγγελος και καλεί σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,βλέπω Κλιματική αλλαγή και πράσινα άλογα….
Η Ευρώπη αρνήθηκε ,έδιωξε ,ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ καθημερινά τον Υιό και έτσι δεν βλεπει πλέον τον Πατέρα στα γεγονότα ,βλέπει πρασινά άλογα …
Όμως και εμείς εδώ στο Greece …που δεχόμαστε να μας λένε Γραικούς ,έχουμε ένα ποσοστό που βλέπει πράσινα αλογα στον ύπνο του και στον ξύπνιο του …
Έτσι θα περάσει και από εμάς για μία δόση ο άγγελος με την φιάλη …
Καλή Φώτιση και Αρχή Μετανοίας
Γ.Μ






