16/06/2013
Δελτίο Τύπου
Η “πολιτική φλυαρία” συνεχίστηκε από τον κ.ΣΑΜΑΡΑ και στην Πελοπόννησο στο ιστορικό
ΝΑΥΠΛΙΟ.Εσείς είπατε κ.ΣΑΜΑΡΑ:
1)”Αυτή η παράταξη λέει την αλήθεια”……. Πότε έλεγε την αλήθεια η παράταξη σας κ.ΣΑΜΑΡΑ;(λογικά αναφέρεστε στην ΝΔ….)Όταν μιλούσατε για ΖΑΠΠΕΙΟ 1,2…… 37;Όταν μετρούσατε τα 18,19…25 σημεία με τα οποία θα ερχόταν….Η ανάπτυξη;
2)”Αυτή η παράταξη του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ” ……Άνοιξε την ΕΡΤ!!!Δεν την έκλεισε με φασιστικό και απεχθή τρόπο!!! Ξεχνάς εύκολα κ.ΣΑΜΑΡΑ.
3)”Ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών”……Ξεχνάς κ.ΣΑΜΑΡΑ ότι η περιβόητη ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ των τραπεζών πραγματοποιήθηκε με χρήματα του Ελληνικού λαού;
4) “Στεγανά για βολεμένους”…….Δεν είναι οι 58 γεν.γραμματείς που διορίσατε;Δεν είναι οι 4500 σύμβουλοι που διορίσατε;
5)”Πολλές φορές προσπαθήσαμε να αλλάξουμε την ΕΡΤ” …..Με ποιο τρόπο προσπαθήσατε να αλλάξετε την ΕΡΤ;Δώστε αναλυτικά παραδείγματα και μην αναφέρεστε γενικά και αόριστα!!!Εκτός αν αναφέρεστε στις “αλλαγές” που οραματίστηκε ο κ.ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ προσλαμβάνοντας ατάλαντες θυγατέρες πολιτικών που πρόσκεινται στη ΝΔ με μισθό που θα ζήλευε κάθε νέος με μεταπτυχιακά που στην ΕΛΛΑΔΑ δεν είναι απαραίτητα πλεόν…
Η πορεία σας κ.ΣΑΜΑΡΑ είναι γνωστή….Το τέλος αυτής της προδοτικής πορείας πλησιάζει…Να εύχεστε να περάσετε από ειδικά δικαστήρια….




