23/08/2013
Τομέας Εξωτερικών και Εθνικής Άμυνας
Η προσβολή της μνήμης του Ελληνικού Λαού συνεχίζεται ανερυθρίαστα από την Ελληνική
κυβέρνηση με τα εγκαίνια του σπιτιού στην Θεσσαλονίκη του σφαγέα των ΕΛΛΗΝΩΝ που έχει όνομα:Κεμάλ Ατατούρκ!!!
Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ απλά και έντιμα καλεί τον λαλίστατο Υπουργό εξωτερικών κ.ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ και τον Δήμαρχο κ.Μπουτάρη όπως απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:
1) Ποια συνθήκη αναφέρει ότι ο Ελληνικός Λαός πρέπει να ανεχτεί εγκαίνια σπιτιού Τούρκου σφαγέα σε Ελληνικό έδαφος ;
2) Πότε ρωτήθηκε ο Ελληνικός Λαός αν συμφωνεί στα εγκαίνια στου συγκεκριμένου σπιτιού;
3) Γιατί το εθνικιστικό κόμμα Χ.Α. δεν έβγαλε μια ανακοίνωση για τα εγκαίνια του σπιτιού του Κεμάλ Ατατούρκ;Γιατί σιώπησε;
Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ θα καταθέσει πρόταση νόμου για κλείσιμο του συγκεκριμένου σπιτιού και την διάθεση του σε άστεγες οικογένειες ΕΛΛΗΝΩΝ!!!







