Δυστυχώς πάλι διαβάζω για αυτοκτονίες σήμερα… κάθε μέρα κάποιες πόλεις έχουν την «τιμητική» τους. Αυτή τη φορά ήταν η Ξάνθη, η Θεσσαλονίκη και κάποια ακόμα περιστατικά που δεν φτάνουν σε εμάς… Απλά για να ξέρουμε πόσο μεθοδευμένη είναι η παραπληροφόρηση στην πατρίδα μας και
πως ποτέ δεν πρόκειται να αναφέρουν ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ… ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ! Το πειραματόζωο Ελλάς τους κάνει και τρίβουν τα χέρια τους από χαρά! Όσοι δεν πεθαίνουν από εγκεφαλικά και καρδιακά επεισόδια ,αυτοκτονούν. Οι υπόλοιποι χάνονται από έλλειψη φαρμάκων και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης! ΜΕ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ,ΟΥΤΕ ΤΟΣΑ ΘΥΜΑΤΑ!
Έτσι τους μένουν ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΕΠΑΦΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ!
Τα νεύρα μου τα χάπια μου κι ένα ταξί να φύγω







