ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ARCO Δημήτρης . Προς ΧΙΤΛΕΡ της ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ και ΠΑΠΑ-τζήδες.

ARCO ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 18 Φεβ 2020 - 12:18
Loading...

ARCO Δημήτρης.Προς ΧΙΤΛΕΡ της ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ και ΠΑΠΑ-τζήδες.

Το παρόν αρθρο ειναι αφιερωμένο στους ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ τους ECO-Modernigs στα πλαίσια μιας ΄΄αειφόρου΄΄… ανάπτυξης στην ΄΄νέα και ….καινοτόμο …οικονομία΄΄.

Επειδή ο κόσμος παραπονείται με τους ΦΟΡΟΥΣ τι θα λέγατε να τους …καταργήσουμε και να τουs λέμε ….. CARBON-TAX ?Καλόοοο.
Ας το διασκεδάσουμε ομως λίγο προτού αρχίσω τα σοβαρά γιατί την τύφλα σας δεν ξέρετε εκτος απο Εδώ Πάπας εκεί Πάπας που ειναι ο Πάπας ;

Ο Πάπας είπε πράγματα που πρέπει να ακούσουν όλοι οι ορθόδοξοι Έλληνες (ΒΙΝΤΕΟ)

Σε ένα από αυτά αναφέρει ότι η σταύρωση του Χριστού ήταν αποτυχία και ότι γενικά ο Χριστός δεν κατάφερε τίποτα με αυτήν.

Για να τον πούμε λαϊκά, σύμφωνα με τον Πάπα, «τσάμπα σταυρώθηκε».

Η ΑΠΟΛΥΤΗ Ξ ε φ τ ί λ α . Μπήκε ….τσίρκο στο Βατικανό !!! – Συμμετείχε και ο ίδιος ο Πάπας στο ‘σόου’! – «Ά ν α υ δ ο ι» οι πιστοί (ΒΙΝΤΕΟ)

Χ ά σ α μ ε την Ελλάδα οεεοο….ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΗ? (BINTEO).

AΛΛΑ σαν ….ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ… ECO-Modernigs ας μην σας αδικώ ας διασκεδάσουμε λιγάκι με τον ΜΠΕΜΠΗ που κρατά Η ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ στην αγκαλιά της. Ελα….μωρε φαντασιώσεις :

Η Γερόντισσα Ειρήνη και ο θαυματουργός Σταυρός των Αγίων Ισιδώρων ( Ο Αγιος Σπυρίδων τον έδωσε, θέση 10,05)

16-2-2020 ΤΩΡΑ: ΚΑΤΑΞΙΩΜΈΝΗ ΕΠΙΣΤΉΜΟΝΑΣ ΟΜΟΛΌΓΗΣΕ ΝΈΟ ΘΑΎΜΑ ΤΟΥ ΤΙΜΊΟΥ ΣΤΑΥΡΟΎ

…Η 35χρονη Ειρήνη πάσχει από τη σπάνια Νόσο του κινητικού νευρώνα την ίδια Νόσο που έπασχε ο Steven Hawkings….έφτασε να ζυγίζει 35 κιλά από 60 κιλά…..Ο π Δημήτριος αφού τη Σταύρωσε….Από την περασμένη Τετάρτη άρχισε να γελά, να πίνει, να συνέρχεται. Μαζί μου είναι η κα Ελένη, καταξιωμένη επιστήμονας……
Ας ΄΄αφήσουμε΄΄ όμως Την …κάθε Μαρία με Τον ΄΄πιτσιρικά΄΄Της.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ αποστόλων της Κλιματικής αλλάγής ECO-modernigs.

Ειναι γνωστο στον χωρο της αεροπλοϊας οτι κατω απο υψομετρο 10,000 ft πετουν τα μαχητικα αεροσκαφη ενω απο το υψόμετρο των 10,000 ft μεχρι τα 25,000 ft πετουν αεροσκαφη συνηθως εσωτερικων πτησεων κοντινων σχετικα αποστασεων.
Τα αεροσκαφη των διεθνων πτησεων πετουν μεταξυ 7,5 km (24,500 ft) εως 18,7 km (60,000 ft) λογω του οτι υψηλοτερα οι τουρμπο κινητηρες των αεροσκαφων κανουν εξοικονομηση καυσιμων και καινε περισσοτερο οξυγονο και λιγοτερο καυσιμο.

Ωστοσο εχει παρατηρηθει οτι τα περισσοτερα “νεφελωματα” ρυπανσης της ατμοσφαιρας εχουν παρατηρηθει σε υψόμετρο μεταξυ 24,000 ft – 60,000 ft και επομενως συμπερασματικα τα αεροσκαφη με στροβιλοκινητηρες δεν συμβαλλουν στην ρυπανση λογω του οτι το “επιπεδο” πτησης τους κυμαινεται κατω απο τα 24,000 ft.

Επισης το πορισμα νεας μελετης για τις εκπομπές καυσαερίων των αεροσκαφων απο το Imperial College London στον Οργανισμο American Chemical Society που αφορουσε τα ανευρυσματα μελετης των πτησεων στον Ιαπωνικο χωρο κατεληξαν οτι μια αποκλιση οπως χαρακτηριστικα αναφερεται μειωση του υψους πτησης των αεροσκαφων κατα μολις 2,000 ft μειωνει την εκπομπη των καυσαεριων κατα 59%.

Πηγη: https://pubs.acs.org/doi/full/10.1021/acs.est.9b05608

Επισης μια αλλη μελετη της N.A.S.A μας αναφερει οτι τα “νεφελωματα” των μικροσωματιδιων που παρατηρουμε στον ουρανο οταν πετανε αεροσκαφοι συμπυκνώνονται γύρω από μικρά σωματίδια σκόνης, τα οποία ατμοποιημενα οπως ειναι παρέχουν επαρκή ενέργεια για να παγώσουν.

Οι σχηματισμοί αυτοι που μοιάζουν με σύννεφο μπορούν να έχουν και ψυκτικό αποτέλεσμα, ενεργώντας προκειμενου να αντικατοπτριζουν το ηλιακό φως που διαφορετικά θα θερμαινει τη Γη όπως επίσης και αντιστροφως να εμποδίσουν την εξερχόμενη θερμότητα να διαφύγει από τη γη – ουσιαστικά ενεργώντας σαν μια κουβέρτα, παγιδεύοντας θερμότητα.

Πηγη:https://www.nasa.gov/sites/default/files/atoms/files/contrails_k-12.pdf

Τον Νοέμβριο του 2019, μια αλλη μελέτη από μια ομάδα επιστημόνων του M.I.T κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μόλις το 14% της μολυνσης στην ποιότητα του αέρα και του κλίματος ανά μονάδα καύσης προερχονται λογω καυσίμων της αεροπορίας.

Η μεγάλη διαφορά μεταξύ των εκπομπών C02 που παράγονται από ένα αεροσκάφος και τα νεφελωματα, ωστόσο, είναι ότι τα νεφελωματα δεν διαρκούν πολύ και δεν ξεπερνούν τις 18 ώρες.
Συμπερασματικα οπως αναφερει ο Marc Steller μελος της ανωτέρω μελέτης αν θελουμε να μειώσουμε τα νεφελωματα των καυσαεριων των αεροσκαφων τοτε αυτο μπορουμε να το κανουμε την αμεσως επομενη ημερα μειωνοντας το υψος πτησης ανα κατηγορια κατα 2,000 ft διοτι σχηματιζονται οπως αναφερεται σε “αραιες περιοχες” με υψηλο ποσοστο υγρασιας.

Μολις το 0,4% των θανατων παγκοσμιως λογω μολυνσης του αερα απο τις πτησεις των αεροσκαφων ενω αμα μειωθει το υψος πτησης κατα 2000ft θα υπαρξει και μειωση εκπομπων των καυσαεριων λογω απογειωσεων ,προσγειωσεων,τροχοδρομισης κατα 59%.

Πηγη:
Νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (MIT) έχει ποσοτικοποιήσει τις κλιματικές και αεροπορικές επιπτώσεις της αεροπορίας, κατανεμημένες ανά τύπο εκπομπής, υψόμετρο και θέση.
.https://www.sciencedaily.com/releases/2019/11/191107202553.htm

Παρατηρηση δικη μου :
Ειναι πολυ καλη η simulation μελετη που διεξηχθη γιατι λαμβάνει υπόψη και την προσθετη εκπομπή CO2 απο την αποκλιση (deviation) αλλαγης τα υψομετρικα ορια αλλα καταληγει οτι αυτη η εκπομπη των καυσαεριων αντικατοπτρίζει ενα μολις 0,1% ποσοστο το οποιο “ισοφαριζεται” offset αν διατηρηθουν τα υπαρχοντα υψομετρικα των πτησεων και η ομαδα των επιστημονων βρισκονται σε συνεννοήσεις με τους Ε.Ε.Κ (Ελεγκτες Εναεριου Κυκλοφοριας).
(χαμηλοτερα των υφισταμενων και υψηλοτερα αντιστοιχως).

Τελος η αεροπλοια συνεισφερει 2%-3% στις υπαρχουσες μετρησεις CO2 χωρια οτι οι Fuehrer apostle of climate change δεν εχουν ξεκαθαρίσει στο “θολωμένο τους μυαλο” γιατι μυαλο εχουν οι λογικοι ανθρωποι στο αν τελικα “τα επιστημονικα” τους “πορισματα” αφορουν την εκπομπη διοξειδιου CO2 η του μονοξειδιου.

Υποψιν οτι το CO2 μας χρησιμευει διοτι αναπτυσσεται η χλωριδα και η πανιδα της γης……να αναπνεουμε………..εκτος και αν λογω Fuehrer αποστολων της κλιματικης αλλαγης …….μηπως δεν πρεπει να αναπνεουμε……….!

Ειδαλλως να υποθεσουμε οτι τα $150 τρις που θα “πεσουν” στην διεθνη οικονο-μνεια (χα-χα) τα επομενα 30 χρονια εκ των οποιων η πρωτη δοση €150 δις οπως ψηφιστηκε απο το Εuropa-rdelo συγνωμη κυνο-βουλιο (χα-χα) ηθελα να γραψω ………θα τα πληρωσουν χωρες που γραφουν στο …..τους Fuehrer ecomodernics αποστολοι της κλιματικης αλλαγης.

Εσεις τι λετε;
Χωρις ……την Αμερικη
Χωρις την Κινα
Χωρις την Ινδια
Χωρις την Ρωσια

Να μην “ξεχνιομαστε” …..μαλλον τα UFO οι Fuehrer ecomodernics αποστολοι της κλιματικης αλλαγης ……..η Βρετανια ειναι επισημως εκτος Europa και δεν συνεισφερει στην πρωτη δοση €150 δις ………!!!!!!!!!!!!

Μαλλον η Γερμανιδα αλλα Βελγικης καταγωγης γυναικολογος Προεδρος της Europa Committee Ursula von der Leyen θα μας κανει “τοκετο” αιμα …….βρηκε και την περιοδο η γυναικολογος Ursula von der Leyen να επιβαλλει προσθετη φορολογια “Πρασινη Συμφωνια” ………..ελα μωρε carbon-tax θα το πουμε η carbon-dollar………δεν εχει σημασια οι Αμερικανοι κανουν τον “κινεζο” πληρωστε “εσεις” και εμεις μετα απο 20-30 χρονια ………θα συμφωνήσουμε !!!!!!!!!!!!!

Mrs Ursula von der Leyen
The term “useful idiot” is often credited to Vladimir Lenin and denotes someone who does something harmful to himself and benefits others!

ΑΠΛΑ :Ο ορος ΄΄χρήσιμος ηλίθιος΄΄πιστώνεται στον Βλαντιμίρ Λένιν οπως λέμε Βλαντιμίρ Πούτιν και σημαίνει οτι ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΩΦΕΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ (ΗΠΑ-ΚΙΝΑ-ΙΝΔΙΑ-ΡΩΣΙΑ).

Αυτα λουκουμάδες αμέλωτοι ECO-modernings.Πως το εγραφε κάποιος George Orwell ; Θα σας αδειάσουμε τους εαυτούς σας και θα σας γεμίσουμε με τους δικούς μας.

Χάρι χρωστάτε στον πιτσιρικά της Μεγαλόχαρης και στην μνήμη της ΑΓΙΑΣ ΦΙΛΟΘΕΗΣ που τιμάται 19-2-2020 ,υπόσχομαι όμως θα …τα ΄΄πούμε΄΄εν καιρώ και Θεού θέλοντος.

Ευχαριστώ ARCO Δημήτρης.

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Για τον Άγγελο της Καρδιάς μας.- Θέλω να ζήσω, είμαι γεμάτος ζωή. Η κραυγή απόγνωσης ενός Έλληνα Χριστιανού.

Θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, η μεγαλύτερη εθνική και κοινωνική μάστιγα.




Loading…

Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter