ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ARCO Δημήτρης : Το ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ Καλοκαιριού .

ARCO ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 14 Αυγ 2020 - 20:31

Η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου που η εκκλησία γιορτάζει και ανυμνεί στις 15 Αυγούστου θεωρείται και είναι το Πάσχα του καλοκαιριού, είναι η γιορτή του πιο αγαπημένου και λαοφιλούς προσώπου της Χριστιανοσύνης.
Ο μεγάλος καημός κι έννοια των κύκλων που επέβαλαν την καραντίνα ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟΥ είναι να μην εορτασθει το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.
Ήδη ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ το έδαφος για την ακύρωση του δεκαπενταύγουστου με εκτιμήσεις ότι η επιδημία θα επιστρέψει τον Σεπτέμβριο.
Η Ελληνικη κοινωνια και η νεολαια της εξαντλει το ολο θεμα,που αλλου, στις ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
Είναι αφιερωμένη στην αγία γυναίκα που ο Θεός ευδόκησε να γεννήσει τον Μεσσία και Λυτρωτή των ανθρώπων.
Είναι το μοναδικό θαύμα στην ιστορία της ανθρωπότητας: μια γυναίκα χωρίς να γνωρίσει άνδρα και να έλθει μαζί του σε σεξουαλική συνάφεια, παρθένος ούσα, να γεννήσει Υιό και μετά τον τοκετό της να παραμείνει παρθένος και μέχρι το τέλος της βιολογικής της ζωής να παραμείνει και πάλι παρθένος.
Η ηλικία Της Παναγίας.
Η Παναγία όταν μπήκε στο Ναό ήταν τριών ετών. Έμεινε στο ιερό δώδεκα χρόνια.
Τρείς μήνες αφού βγήκε από το ιερό μέχρι Τον Ευαγγελισμό και εννέα μήνες κυοφορία, δεκαέξι ετών γεννά Τον Χριστό.
Έζησε με Τον Χριστό τριάντα δύο χρόνους, άρα 48 ετών ζει την Σταύρωση, Την Ανάσταση και Την Ανάληψή Του.
Έζησε μετά απ’ την Πεντηκοστή άλλα έντεκα χρόνια και εκοιμήθη στη Γεσθημανή.
Ήταν 59 ετών.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία ο εορτασμός της Κοίμησης της Θεοτόκου περιλαμβάνει κατά πρώτο λόγο το θάνατο και την ταφή της Παναγίας και κατά δεύτερο την ανάσταση και τη μετάστασή Της στους ουρανούς.
Για την Κοίμηση της Θεοτόκου δεν υπάρχουν πληροφορίες από την Καινή Διαθήκη.
Γι’ αυτήν μαθαίνουμε από τις διηγήσεις σημαντικών εκκλησιαστικών ανδρών, όπως των Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, Διονυσίου του Αρεοπαγίτη, Μόδεστου Ιεροσολύμων, Ανδρέα Κρήτης, Γερμανού Κωνσταντινουπόλεως, Ιωάννη Δαμασκηνού κ.ά., καθώς και από τα σχετικά τροπάρια της εκκλησιαστικής υμνολογίας.
Έτσι, λοιπόν, κατά την εκκλησιαστική παράδοση, η μητέρα Του Ιησού Χριστού, Μαρία (η Θεοτόκος και Παναγία), πληροφορήθηκε Τον επικείμενο θάνατό Της από έναν άγγελο τρεις ημέρες προτού αυτός συμβεί και άρχισε να προετοιμάζεται κατάλληλα.
Προσεύχεται στο όρος των Ελαιών και δίνει τα υπάρχοντά της σε δύο γειτόνισσές της χήρες. Επειδή κατά την ημέρα της Κοίμησής της δεν ήταν όλοι οι Απόστολοι στα Ιεροσόλυμα, καθώς κήρυτταν «απανταχού γης», μια νεφέλη τους άρπαξε και τους έφερε κοντά της. Μοναδικός απών ο απόστολος Θωμάς.
Η Κοίμηση της Θεοτόκου συνέβη στο σπίτι του Ευαγγελιστή Ιωάννη, στο οποίο διέμενε η μητέρα του Θεανθρώπου.
Κατά τη μεταφορά του λειψάνου της, φανατικοί Ιουδαίοι αποπειράθηκαν να ανατρέψουν το νεκροκρέβατό Της, αλλά τυφλώθηκαν. Μόνο ένας από αυτούς κατόρθωσε να το ακουμπήσει, αλλά μια αόρατη ρομφαία του έκοψε τα χέρια.
Μοναδικός απών από την κηδεία της υπήρξε, όπως προαναφέραμε, ο Απόστολος Θωμάς. Όταν μετά από τρεις ημέρες πήγε στον τάφο Της, βρήκε μόνο τα εντάφια. Προφανώς, η Παναγία είχε αναστηθεί. Πάνω στον τάφο Της χτίστηκε μεγαλοπρεπής ναός, που αποδίδεται στην Αγία Ελένη.

Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Για την προτεσταντικη εκκλησια ουτε λογος να γινεται δεν δεχεται την παρθενια της ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗΣ και αρα και Τον Υιο Της οποτε μιλανε για ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ.

Μεταξύ της Ορθόδοξης και της Καθολικής Εκκλησίας υπάρχει δογματική διαφορά σχετικά με την Κοίμηση της Θεοτόκου.
Η Καθολική Εκκλησία πιστεύει στο δόγμα της ενσώματης ανάληψης της Θεοτόκου (Assumptio Beatae Mariae Virginis), που οριστικοποιήθηκε με την αποστολική εγκύκλιο του Πάπα Πίου IB’ «Munificentissimus Deus» (1 Νοεμβρίου 1950).

Αντίθετα, η Ορθόδοξη Εκκλησία κάνει λόγο πρώτα για Κοίμηση της Θεοτόκου, δηλαδή πραγματικό θάνατο (χωρισμό ψυχής και σώματος) και στη συνέχεια για μετάσταση της Θεοτόκου, δηλαδή ανάσταση (ένωση ψυχής και σώματος) και ανάληψή της κοντά στον Υιόν της.
Πολλοί στήν Ελλάδα δέν γνωρίζουν ότι ο Ιησούς αναγνωρίζεται από το Ισλάμ και έχει ιδιαίτερη θέση στο Κοράνι όπως και η Μητέρα Του, η Παναγία (Μαριάμ).
Πολλοί στήν Ελλάδα δέν γνωρίζουν ότι η Ραίσα ήταν μητέρα τού προφήτη Μωάμεθ καί ήταν Ορθόδοξη Χριστιανή.
Αλλος ο προφητης Μωαμεθ ο γεναρχης των Αραβων,ενδειξη οτι ΟΛΟΙ Τον αναμεναν.
Πολλοί στήν Ελλάδα δέν γνωρίζουν ότι το ιερό βιβλίο το Κοράνι είναι το ίδιο το Ευαγγέλιο (Καινή Διαθήκη ) των Χριστιανών μεταφρασμένο με παραδείγματα καί παραβολές στα δεδομένα των Μουσουλμανικών χωρών .
Ο λόγος απλός : Oι Μουσουλμάνοι είναι ανατολίτες καί δέν μπορούν να καταλάβουν τα παραδείγματα και παραβολές τού ιερού Ευαγγελίου των Χριστιανών.
Αδυνατουν να καταλαβουν την εννοια ΥΙΟΣ ΘΕΟΥ και ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Είναι γνωστό ότι ο Μωάμεθ όταν έγραψε το Κοράνι πήρε στοιχεία από Χριστιανισμό, Ιουδαϊσμό και από τα τοπικά Αραβικά φύλα.
Την Παναγία μας όμως δεν τιμούν και γιορτάζουν μόνο οι Χριστιανοί, ιδιαίτερα μάλιστα οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί και οι Ρωμαιοκαθολικοί, αλλά και οι Μουσουλμάνοι, από την πλευρά των μονοθεϊστικών Θρησκειών.
Είναι εκπληκτικό το γεγονός ,ότι, ενώ στο Ισλάμ η γυναίκα είναι πολύ κατώτερη σε αξία από τον άνδρα και η γέννηση θυγατέρας είναι απευκταία για μια μουσουλμάνα έγκυο, η Παρθένος Μαρία σε όλο το Ισλάμ είναι το άγιο σύμβολο της πιστότητας και τελειότητας του ανθρώπου, και στο όνομά Της είναι αφιερωμένη μια ολόκληρη σούρα (=κεφάλαιο) στο Κοράνι 19 σούρα Μαριάμ και Το όνομά Της επαναλαμβάνεται στο ιερό βιβλίο του Ισλάμ 34 φορές!
Αξίζει λοιπόν να μελετήσουμε με βάση το ΚΟΡΑΝΙ πώς παρουσιάζεται και πώς περιγράφεται η Παναγία μας που για μας βέβαια είναι η Μητέρα του Θεού για τους Μουσουλμάνους όμως είναι απλώς η Μητέρα του Ιησού,ΙΣΑ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ του μεγάλου Προφήτη που σημειωτέον μόνον ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΖΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΥΣ οχι ο ΜΩΑΜΕΘ.
Η Μαρία αφιερώθηκε στο Θεό από τη μητέρα της αγία Άννα. Ιδού πώς περιγράφει το Κοράνιο το περιστατικό της γέννησης της Μαρίας από τον Ιωακείμ και την Άννα:
«Και όταν η γυναίκα του Ιμράν: είναι η γυναίκα του Ιωακείμ, Άννα είπε: Κύριέ μου, αφιερώνω αγνά σ’ Εσένα ό, τι υπάρχει στη μήτρα μου, ελευθερώνοντάς τον (από άλλες δεσμεύσεις). Δέξου, λοιπόν, (αυτή την προσφορά) από μένα. Όντως ακούς και γνωρίζεις τα πάντα.
Έτσι, όταν γέννησε κορίτσι, δήλωσε: «Κύριε γέννησα αλλά κορίτσι». Όμως ο Θεός γνώριζε καλύτερα τι είχε γεννήσει εκείνη.
(Κι εκείνη είπε:) «Και το αγόρι (για το οποίο προσευχήθηκα) δεν θα μπορούσε ποτέ (να είναι) σαν το κορίτσι (με το οποίο ο Θεός με έχει ευλογήσει)∙ και το έχω ονομάσει Μαριάμ (Μαρία, λάτριδα)∙ και ασφαλώς παραδίδω αυτήν και τα παιδιά της στην προστασία Σου εναντίον (της αδικίας) του καταραμένου Σατανά». (Κοράνι 3:35-36)
Η αποδοχή της αφιέρωσης στο Θεό του κοριτσιού της Άννας που το ονόμασε Μαριάμ περιγράφεται στον στίχο 37 του ιδίου Κεφαλαίου:
«Και τη δέχτηκε ο Κύριος της με ευμενή υποδοχή κι έκαμε ώστε να μεγαλώσει με καλό τρόπο» ( Κοράνι 3:37)

2. ΠΩΣ ΑΝΑΤΡΕΦΟΤΑΝ Η ΜΑΡΙΑ

Συνεχίζοντας τον στίχο 37 του Κορανίου από το κεφάλαιο 3 διαβάζουμε:
«Έτσι, ο Κύριός της αποδέχτηκε καταδεκτικά αυτήν (την Μαριάμ [Μαρία]) με άριστη αποδοχή και την ανάθρεψε άψογα και εμπιστεύτηκε τη φύλαξή της στον Ζακαρίγια (Ζαχαρία).
Κάθε φορά που ο Ζακαρίγια (Ζαχαρίας) έμπαινε στον θάλαμο της λατρείας της, έβρισκε μαζί της (πρωτοφανή και ασυνήθιστα) αντικείμενα τροφής.
Ρώτησε: «Μαριάμ (Μαρία), από πού σου έχουν έρθει αυτά τα πράγματα;» Εκείνη απάντησε: «Αυτά (τα μέσα συντήρησης) έρχονται από τον Θεό. Αληθινά, ο Θεός προσφέρει τα μέσα συντήρησης χωρίς μέτρο σε όποιον Εκείνος θέλει».
Στο πιο πάνω χωρίο βλέπουμε ότι ο Θεός κυριολεκτικά φρόντιζε την Μαριάμ, και άκουσε την ευχή της Μητέρας της Άννας για προστασία και για μια καλή ανατροφή βάζοντάς την υπό την προστασία του Προφήτη Ζαχαρία.
Μέσα από την αφοσίωση της, την καλή ανατροφή της, και πάνω από όλα να την ακολουθεί η ευχή της μητέρας της, η Μαριάμ έγινε η καλύτερη από όλες τις γυναίκες του κόσμου:
«Και (να θυμάστε) όταν οι άγγελοι είπαν: «Μαριάμ (Μαρία), σίγουρα ο Θεός σε έχει επιλέξει και σε έχει ευλογήσει με αγνότητα και σε έχει εξυψώσει σήμερα πάνω από όλες τις γυναίκες του κόσμου.» ( Κοράνι 3:42)

3. Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ

Στο κεφάλαιο του Κορανίου 10:Μαριάμ, η Μαρία δέχεται μια επίσκεψη από έναν αγγελιοφόρο του Θεού:
«Και, (σεβάσμιε αγαπημένε Μου,) να κάνεις λόγο μέσα στο Βιβλίο (το ιερό Κοράνιο) για την ιστορία της Μαριάμ (Μαρίας), όταν απομακρύνθηκε από την οικογένειά της (υιοθετώντας την απομόνωση για τη λατρεία και) μετακινήθηκε στον ανατολικό οίκο.

Υιοθέτησε, λοιπόν, την κάλυψη με πέπλο από τα μάτια εκείνων (της οικογένειας και του λαού της, ούτως ώστε να αποκαλυφθεί η απόλυτη θεϊκή ομορφιά). Έπειτα της στείλαμε το Πνεύμα μας (τον άγγελο Τζιμπραήλ [Γαβριήλ])που εμφανίστηκε μπροστά της με την πλήρη μορφή ενός ανθρώπινου όντος.
Είπε (η Μαριάμ [Μαρία]): «Ζητώ καταφύγιο από εσένα κοντά στον Πολυεύσπλαχνο (Κύριο), αν φοβάσαι (τον Θεό)».
(Ο Τζιμπραήλ [Γαβριήλ]) απάντησε: «Είμαι μόνο απεσταλμένος του Κυρίου σου, για να σου χαρίσω έναν αγνό γιο».
Και (η Μαριάμ [Μαρία]) είπε: «Πώς γίνεται να αποκτήσω γιο, ενώ δεν με έχει αγγίξει καν άντρας ούτε είμαι ακόλαστη;»
Και (ο Τζιμπραήλ [Γαβριήλ]) είπε: «(Μην απορείς.) έτσι θα γίνει. Ο Κύριός σου λέει: Αυτό (το έργο) είναι εύκολο για Μένα, (με σκοπό) να τον κάνουμε σημάδι για τους ανθρώπους και απόδειξη της μεγαλοψυχίας Μας. Είναι κάτι (ήδη) αποφασισμένο». (Κοράνι 19:16-21)
Σε αυτούς τους στίχους περιγράφεται πως η Μαριάμ δέχτηκε επίσκεψη από τον άγγελο Γαβριήλ ο οποίος της παρουσιάστηκε με αντρική μορφή. Μη γνωρίζοντας ποιος είναι φοβήθηκε για τον εαυτό της.
Ο άγγελος την βεβαίωσε ότι είναι αγγελιοφόρος του Θεού και ένας άγγελος για να της ανακοινώσει τα «καλά νέα» για την απόκτηση ενός υιού. Σοκαρισμένη κάνει ερωτήσεις για το πώς θα γίνει αυτό, πράγμα που επιβεβαιώνει την αγνότητα της.
Ο Άγγελος της εξηγεί ότι μια τέτοια σύλληψη η οποία είναι θαυματουργή είναι εύκολη για τον Θεό, το μόνο που έχει να κάνει είναι να πει «Γενηθήτω» και γίνεται.
Και όλα αυτά είναι θέματα που έχουν θεσπιστεί από Αυτόν για μεγάλους σκοπούς ως προς το όφελος του κόσμου .

4. Η ΜΑΡΙΑ ΕΜΕΙΝΕ ΕΓΚΥΟΣ

Με θαυματουργό τρόπο η Μαρία μένει έγκυος. Η ιστορία της εγκυμοσύνης της είναι πραγματικά όμορφη και συγκινητική όπως την περιγράφει το Κοράνι.
«Έτσι η Μαριάμ (Μαρία) συνέλαβε τον γιο και αποσύρθηκε σε ένα απομονωμένο μέρος μακριά (από τους ανθρώπους).
Κατόπιν την έπιασαν οι πόνοι της γέννας και πήγε στον κορμό μιας χουρμαδιάς και αναφώνησε (με αγωνία): «Μακάρι να είχα πεθάνει πριν από αυτό και να είχα ξεχαστεί τελείως!»
Όμως (ο Τζιμπραήλ [Γαβριήλ]) ή ο ίδιος ο Ισά [Ιησούς]) της φώναξε από κάτω: «Μη στενοχωριέσαι. Ιδού, ο Κύριός σου έκανε να κυλήσει ένα ρυάκι με νερό από κάτω σου (ή δημιούργησε και έβαλε από κάτω σου ένα ανώτερο ανθρώπινο ον).
«Κούνα τον κορμό της χουρμαδιάς και ώριμοι χουρμάδες θα πέσουν πάνω σου. Φάε, λοιπόν, και πιες και δρόσισε τα μάτια (σου με τη θέα του όμορφου και αξιαγάπητου βρέφους σου).
Κι αν δεις κανέναν άνθρωπο, πες (του με νεύματα): «Υποσχέθηκα νηστεία (σιωπής) στον Πολυεύσπλαχνο (Κύριο), κι έτσι δεν θα μιλήσω σήμερα σε κανέναν». ( Κοράνι 19:22-26)

5. Ο ΤΟΚΕΤΟΣ

Έχουμε λοιπόν την Μαριάμ να πηγαίνει έξω από την πόλη απόμακρα από την Βηθλεέμ περίπου 4 με 6 μίλια από την Ιερουσαλήμ, με πόνους τοκετού, και με φόβο στο τι πρόκειται να της συμβεί. Είναι το πρώτο της παιδί, και δεν έχει άντρα. Τι θα έλεγε ο λαός της, οι Ιουδαίοι; Τι θα κάνουν; Πώς θα αντιδράσει η μικρή Μαριάμ; Με όλα αυτά στο μυαλό της να την αγχώνουν εύχεται να ήταν νεκρή.

6. Η ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΕΙ:

Να μείνει σιωπηλή και όλα θα πάνε καλά.
Ο Θεός όμως που της έδωσε αυτό το θαύμα και τον οποίο λάτρευε η ίδια, και αφιέρωσε όλη της την ζωή, δεν θα την εγκαταλείψει. Μια φωνή ήρθε και ακούστηκε από κάτω της με σκοπό να την ηρεμήσει, να την γαληνέψει και να την καθοδηγήσει τι να κάνει. Και όταν γέννησε, η φωνή την συμβούλεψε να μην μιλήσει σε κανέναν και να μην προσπαθήσει να εξηγήσει τίποτα σε κανέναν

( όσον αφορά το παιδί της). Να μείνει σιωπηλή και όλα θα πάνε καλά.

7. ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΙΛΑΕΙ ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ

«Έπειτα, φέρνοντας (το μωρό στην αγκαλιά της), πήγε στους δικούς της. Εκείνοι είπαν: «Μαριάμ (Μαρία), σίγουρα έχεις κάνει ένα αρκετά θαυμαστό πράγμα!

Ω αδελφή του Χαρούν (Ααρών), ούτε ο πατέρας σου ήταν ασεβής ούτε η μητέρα σου ακόλαστη».

Τότε η Μαριάμ (Μαρία) έδειξε (προς το βρέφος). Εκείνοι είπαν: «Πώς να μιλήσουμε σε ένα βρέφος που είναι (ακόμα) στην κούνια;»

( Κοράνι 19:27-29)

8. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ

Δείχνει, κάνοντας νόημα προς το μωρό, τον Ιησού. Το πλήθος εξοργίστηκε με αυτήν την κίνηση της, λέγοντάς της τι είδους απάντηση είναι αυτή; Μας παραπέμπεις στο μωρό για την υπεράσπιση σου; Και είχαν δίκιο. Κάτω από φυσιολογικές συνθήκες δεν είναι λογικό να απαντάς με τέτοιον τρόπο σε κατηγορίες. Όμως η κατάσταση δεν ήταν φυσιολογική και καθόλου συνηθισμένη.
«Τότε η Μαριάμ (Μαρία) έδειξε (προς το βρέφος). Εκείνοι είπαν: «Πώς να μιλήσουμε σε ένα βρέφος που είναι (ακόμα) στην κούνια;»
(Το ίδιο το βρέφος) μίλησε: «Αληθινά, είμαι δούλος του Θεού, που μου χάρισε τη Βίβλο και με έκανε προφήτη.
Και όπου κι αν είμαι, με έκανε ενσάρκωση της ευλογίας και με διέταξε να προσεύχομαι και να κάνω ελεημοσύνες, όσο ζω.
(Με έκανε) να αντιμετωπίζω τη μητέρα μου με σεβασμό, χωρίς να είμαι ανυπάκουος και άθλιος.
Ειρήνη μαζί μου την ημέρα της γέννησης, του θανάτου και της ανάστασης μου!» (Κοράνι 19:29-33)

9. ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΚΟΡΑΝΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ

Ο Θεός επίσης σε ένα άλλο μέρος του Κορανίου κατηγορεί τους Ιουδαίους που πρόσβαλαν την Μαρία. Τους αποκαλεί συκοφάντες γιατί είπαν ότι απόκτησε μωρό με άνδρα ενώ δεν ήταν παντρεμένη.
Και (επιπλέον) λόγω της εκ μέρους τους απόρριψης της πίστης και της διατύπωσης εναντίον της Μαριάμ (Μαρίας) μιας βαριάς συκοφαντίας∙

( Κοράνι 4:156)

Η Βασίλισσα του κόσμου Η Δέσποινα του Ουρανού Η Παναγία μας Η έμψυχος τράπεζα ας μάς προσατεύει ΟΛΟΥΣ.

Χρόνια Πολλά Καλή Παναγιά.
ARCO Δημητρης

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr