ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ARCO Δημητρης : Προσαρμογή για ποιοτική εκπαίδευση στα παιδια ως απάντηση στον ΚΟρωνα-ιο COVID-19.

ARCO ΔΗΜΗΤΡΗΣ. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. - 7 Σεπ 2020 - 20:21

Τα παροντα αρθρα ειναι μια σειρα προσεγγισεων ΕΦΙΚΤΩΝ για ΠΟΙΟΤΙΚΗ αναβαθμιση τοσο της εκπαιδευσης των παιδιων οσο και την ουσιαστικη συμβολη των γονεων και εφαρμοζονται τοσο σε ΗΠΑ οσο και Ε.Ε.
Προεχει παντα η Υγεια τους και με λογια δεν προστατευονται,ποσο μαλλον απο δοξασιες.

Επειδη υπαρχουν απο λιγοστους,τα ΄΄πενυματα αντιλογιας΄΄ αντιρρησεις καφενειακης νοοτροπιας ,χαρακτηριζοντας με σαν νεοταξιτη κλπκλπ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ προτου γραφουν κασκαρικες ασχετοσυνης.
Κυριοι ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ,Aφηστε την καραμελα.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ελεγε οτι αν καποιο κρατος,μελος ειχε οποιοδήποτε πρόβλημα ,θα συντασσοταν με την παγκοσμια ταξη για να το λύσει.
ΤΩΡΑ αν καποιο κρατος,μελος εχει προβλημα θα ειναι στην διακριτικη ευκαιρια του να συνταχθει με οποιο κρατος επιθυμει να λυσει το προβλημα του και οι Πολιτες με την υπογραφη τους (ΨΗΦΟ) θα αναλαβουν τις ευθυνες των επιλογων τους.Εχουν αναδειχθει νεες Δυναμεις ΙΡΑΝ-ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ-ΙΝΔΙΑ κλπ
Για να το γραψω πιο καθαρα η ΕΛΛΑΔΑ συντασσεται με ΓΑΛΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΜΑΣΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ δηλαδη ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ οχι με ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΕ Ε.Ε. « Καλη μας ….διασκεδαση »
Οι ένοχοι είναι αυτοί οι οποίοι ωφελούνται με τον Κορωνα-ιο COVID-19 ,δηλαδή η Κίνα και η Γερμανία. Οι ΗΠΑ του Τραμπ δεν εχουν ανάμειξη.

Συνδυαστε το με τα Γαλλικα εξοπλιστικα που αντιδρούν οι Γερμανοι και τα συμπερασματα δικα σας .
Αφηστε τις συνομοσιωλογιες και σοβαρευτείτε.

«ΒΟΜΒΕΣ μεγατόνων» από την Α.Λινού για σχολεία, μαζικές μετακινήσεις και φυσαλίδες ανθρώπων (vid)

«ΒΟΜΒΕΣ μεγατόνων» από την Α.Λινού για σχολεία, μαζικές μετακινήσεις και φυσαλίδες ανθρώπων (vid)

……… «Τα παιδιά μπορούν να κατανοήσουν την αναγκαιότητα της μάσκας, αλλά είναι ο τρόπος που θα τους το πούμε. Να δείτε ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως influencers. Όπως είχαμε το μότο “μπαμπά μην τρέχεις” μπορεί να βγει το “μπαμπά τη μάσκα σου!”»

Αθηνά Λινού: Θα καθυστερήσει να έρθει η κανονικότητα στην Ελλάδα | Τώρα ό,τι συμβαίνει 5/9/2020

Διευκρινίσεις Κεραμέως για τη χρήση μάσκας στα σχολεία | Ώρα Ελλάδος 21/8/2020 | OPEN TV

Η Νίκη Κεραμέως στο Live News: “Απουσία θα παίρνουν οι μαθητές χωρίς μάσκα”

Κεραμέως: Κανείς στην τάξη χωρίς μάσκα | Σήμερα | 02/09/2020

«Με μάσκα όλα τα παιδιά από το Νηπιαγωγείο»: Η Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στον Alpha (20/8/20)

Μ-Ε Μ-Α-Σ-Κ-Α Ο-Λ-Α Τ-Α Π-Α-Ι-Δ-Ι-Α Σ-Τ-Η-Ν Ε.Ε

Text books and face masks, Europe’s children return to school

ARCO Δημητρης : Παιδιατρική Εταιρεία: Γιατί τα παιδιά πρέπει να φορέσουν μάσκες στα σχολεία

ARCO Δημητρης : Παιδιατρική Εταιρεία: Γιατί τα παιδιά πρέπει να φορέσουν μάσκες στα σχολεία

Ο κόσμος προσαρμόζεται σε μια νέα πραγματικότητα που ήταν αδιανόητη πριν από τρεις μήνες.Τα κρουσματα των ασυμπτωματικων εκδρομεων που επιστρεφουν εχουν εκτοξευτεί και δεν λενε να πιασουν 2ψηφιο αριθμο.Μην ξεχνάμε και την εποχικη γριπη που σε συνδυασμο με τον
Κορωνα-ιο θα κανει την ζωη μας και των παιδιων ΚΟΛΑΣΗ.
Το COVID-19 ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟΣ ,έχει αλλάξει κάθε πτυχή της ζωής μας, εισάγοντας απότομες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των κυβερνήσεων, των επιχειρήσεων και των κοινοτήτων.Ποσο μαλλον στην καθημερινοτητα ΟΛΩΝ.
Η πανδημία έχει επηρεάσει τα εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο, αναγκάζοντας περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύριο μαθητές να εγκαταλείψουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια και να στραφούν σε ΝΕΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η κρίση προσφέρει ένα σημαντικό σημείο προβληματισμού για τους ηγέτες της εκπαίδευσης να αμφισβητήσουν το status quo και να διερευνήσουν νέες προσεγγίσεις για την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε εκατομμύρια παιδιά.
Πώς μπορεί η παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα να χρησιμοποιήσει αυτήν τη στιγμή ως ευκαιρία να «χτίσει καλύτερα» για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του μέλλοντος;
Aυτο μας οδηγεί να κατανοήσουμε καλύτερα πώς οι εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες κλιμακώνονται και εξαπλώνονται σε κοινότητες και χώρες.

Παρόμοια με την πολυμερή προσέγγιση που απαιτείται για την αντιμετώπιση μιας παγκόσμιας πανδημίας, η κλιμάκωση μιας εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας απαιτεί ισχυρούς ηγέτες από διάφορους τομείς που εργάζονται προς έναν κοινό στόχο.
Απαιτεί σοβαρους ενημερωμένους ΠΟΛΙΤΕΣ από διάφορους τομείς που εργάζονται προς έναν κοινό στόχο σε συνεργασια με τους υπευθυνους Δημόσιας υγείας και ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΥΣ που συστηνουν τεκμηριωμενα την χρηση μασκας σε ΟΛΟΥΣ.
Απαιτει ο ιδιοκτητης παιδιου να ειναι γονεας με σπιτι οχι ξενονοδοχειο υπνου ,οπου αρμονικα θα εκπαιδευει το παιδι του,στην παρούσα φαση με την χρηση μασκας.

ARCO Δημήτρης : Η δύναμη των μπαμπάδων στην ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας – κατά τη διάρκεια πανδημίας .

ARCO Δημήτρης : Η δύναμη των μπαμπάδων στην ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας – κατά τη διάρκεια πανδημίας .

Πώς παίζει η διαδικασία κλιμάκωσης σε πραγματικό χρόνο και πώς μπορούν να αντληθούν και να κοινοποιηθούν τα διδάγματα που αντλήθηκαν για ενημέρωση των σχετικών προσπαθειών;
Η προσέγγιση σε πραγματικό χρόνο Scaling Lab καθοδηγείται από την έννοια της προσαρμοστικής μάθησης. Αυτό σημαίνει την κατανόηση των τοπικών πλαισίων, την ευελιξία όταν αλλάζουν τα σχέδια για μια συστηματική εκμάθηση.

Ορισμένες βασικές δράσεις υποστηρίζουν μια προσαρμοστική μαθησιακή προσέγγιση, όπως ο πειραματισμός με νέες προσεγγίσεις, η αξιοποίηση των βαθιών ριζών εντός των κοινοτήτων, η ανταλλαγή γνώσεων, η αγκαλιάζοντας τα παράθυρα ευκαιριών ειναι η λυση.
Οι συνεργάτες του εργαστηρίου κλιμάκωσης της CUE κάνουν πράγματι αυτές τις ενέργειες για να διασφαλίσουν ότι τα παιδιά και οι νέοι θα συνεχίσουν να λαμβάνουν εκπαίδευση, ιδιαίτερα ως απάντηση στο COVID-19 ΚΟΡΩΝΑ-ΙΟ.
Ενώ η ασφάλεια του προσωπικού είναι η κορυφαία προτεραιότητα, είναι εμπνευσμένο να παρατηρήσουμε πώς οι εταίροι παραμένουν δεσμευμένοι στην αποστολή τους να υποστηρίξουν τους δικαιούχους χρησιμοποιώντας μια προσαρμοστική μαθησιακή προσέγγιση κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.
Οι πρώτες περιπτώσεις COVID-19 επιβεβαιώθηκαν στη Μποτσουάνα στις 31 Μαρτίου. Όταν η κυβέρνηση έκλεισε τα σχολεία, η Young 1ove (οργανωση) κινητοποιηθηκε γρήγορα για να συλλέξει 10.000 αριθμούς κινητών μαθητών και να παρέχει οδηγίες βάσει μηνυμάτων κειμένου δημιουργωντας ανοιχτές γραμμές για να απαντήσει σε ερωτήσεις από γονείς και μαθητές.

Το Young 1ove συνεργάζεται επίσης με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά προγράμματα για την παράδοση αποδεδειγμένων σωστικών μηνυμάτων.
Ένας αξιόπιστος κυβερνητικός συνεργάτης, το Young 1ove προμηθεύει εκπαιδευτικό περιεχόμενο και αναπτύσσει στρατηγικές για την υποστήριξη της < εξ αποστάσεως εκπαίδευσης < σε εθνικό επίπεδο και συνεργάζεται με κυβερνητικούς αξιωματούχους για να σχεδιάσει την κλιμάκωση αυτών των προσεγγίσεων.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχει σημαντικές δυνατότητες σε μια μεγάλη αλλά αραιοκατοικημένη χώρα, όπως η Μποτσουάνα, όπου 2,3 εκατομμύρια άνθρωποι κατοικούν σε ένα χώρο περίπου στο μέγεθος του Τέξας.
Ενα αυτο γινεται εκει ειναι πανευκολο να εφαρμοστει στην Ε.Ε.
Οι περιθωριοποιημένες κοινότητες κινδυνεύουν περισσότερο από την πανδημία.
Σε αυτούς τους τομείς, τα σχολεία παρέχουν όχι μόνο διδασκαλία αλλά και πρόσθετες ανάγκες διάσωσης, όπως τροφή και ψυχοκοινωνική υποστήριξη.
Αλλη περίπτωση του COVID-19 επιβεβαιώθηκε στην Τανζανία στις 16 Μαρτίου και, όταν τα σχολεία έκλεισαν γρήγορα, αυτή η σχολική υποστήριξη εξαφανίστηκε,εγινε δηλαδη το αντιθετο.
Τα περιθωριοποιημένα κορίτσια για την ολοκλήρωση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εχουν την δυνατότητα να γίνουν ανεξάρτητες γυναίκες μέσω της εκπαίδευσης ηγεσίας και της συμμετοχής τους στην Ένωση CAMFED.

Ένα βασικό στοιχείο είναι οι οδηγοί μαθητευόμενων, γυναίκες απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προσφέρονται εθελοντικά για 18 μήνες για να υπηρετήσουν ως μέντορες σε τοπικά σχολεία, παρέχοντας ένα πρόγραμμα σπουδών δεξιοτήτων ζωής για να συμπληρώσουν την ακαδημαϊκή διδασκαλία.
Προέρχονται από τα μέρη που εξυπηρετούν και έχουν μια βαθιά κατανόηση των μοναδικών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι περιθωριοποιημένες κοινότητες.
Οι μαθητευόμενοι οδηγοί έχουν επεκτείνει τους ρόλους τους για να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεργαζόμενοι με οικογένειες στις κοινότητές τους, μοιράζοντας τον επίσημο Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και κυβερνητικές οδηγίες και βελτιώνοντας τις μαθησιακές ευκαιρίες για τους μαθητές, ενώ τα σχολεία παραμένουν κλειστά.
Όταν τα σχολεία ανοίγουν ξανά, οι οδηγοί μαθητών θα διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο για να διασφαλίσουν ότι τα κορίτσια που είναι πιο ευάλωτα στον παιδικό γάμο και την εγκατάλειψη επιστρέφουν στις τάξεις τους ποσο μαλλον παιδια απο νορμαλ οικογενειες.
Αναφερομαι σε κοριτσια που ειναι πιο ευαλωτα σε κακοποιησεις με την χρηση διαδικτυου, σε υποβαθμισμενα μερη του πλανητη.
Το έργο της CAMFED ενισχύει τη σημασία των κοινοτικών αντιδράσεων(.ΕΕ) στην κρίση. Παρόμοια κινητοποίηση βάσης βοήθησε τη Σιέρα Λεόνε να αντιμετωπίσει την πανδημία του Έμπολα το 2014.
Οι παγκόσμιες κρίσεις όπως το COVID-19 έχουν μια μοναδική ικανότητα να φέρουν τον κόσμο κοντά.

Κάθε χώρα αντιμετωπίζει μια κοινή απειλή, και υπάρχουν πολλά που μπορούμε να μάθουμε η μία από την άλλη για τον τρόπο ελαχιστοποίησης των αρνητικών επιπτώσεων στα εκπαιδευτικά συστήματα.
Έχουν ήδη εμφανιστεί αρκετοί υποσχόμενοι πόροι. Η UNESCO επιμελήθηκε μια ισχυρή λίστα λύσεων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για γονείς και εκπαιδευτικούς, ενω η Παγκόσμια Τράπεζα εδωσε πρακτικές συμβουλές και καθοδήγηση και το Διεθνές Δίκτυο Εκπαίδευσης σε Έκτακτες Ανάγκες (INEE) δημιούργησε ένα ηλεκτρονικό αποθετήριο ιστολογίων, διαδικτυακών σεμιναρίων και άλλων χρήσιμων πόρων για να υποστηρίξει τα 16.000 μέλη του.
Το δίκτυο των εργαστηρίων Scaling σε πραγματικό χρόνο παρεμεινε σε στενή εικονική επαφή τις τελευταίες εβδομάδες, χρησιμοποιώντας το Microsoft Teams και το WhatsApp για να μοιραστούν ιστορίες και να μάθουν ο ένας από τον άλλο για το πώς ΠΡΕΠΕΙ να προχωρήσουμε παρά τις νέες προκλήσεις.
Αν και ο ιός συνεχίζει να επηρεάζει μοναδικά κάθε χώρα,οι εκπαιδευτικοί φορείς πρέπει να μάθουν πολλά ο ένας από τον άλλον καθώς αντιμετωπίζουν συλλογικά την καταιγίδα.
Η κυβέρνηση της Ιορδανίας έκλεισε σχολεία για να περιορίσει την εξάπλωση του ιού μετά την αύξηση των περιπτώσεων στα τέλη Μαρτίου.
Η CUE συνεργάστηκε με την INJAZ, μια κοινωνική επιχείρηση που αναπτύσσει ικανότητες για νέους στη χρηματοοικονομική εκπαίδευση και την επιχειρηματικότητα.
Αυτές οι δεξιότητες θα είναι κρίσιμες για τη σταθεροποίηση της οικονομίας της Ιορδανίας και τη δημιουργία θέσεων εργασίας μετά την πανδημία.
Η INJAZ και το Υπουργείο Παιδείας σχεδίαζαν να εισαγάγουν διαδικτυακή παροχή χρηματοοικονομικής εκπαίδευσης τα επόμενα χρόνια, αλλά εκμεταλλεύτηκαν την απρόβλεπτη ευκαιρία που παρουσίασε η πανδημία σε πιλοτικά διαδικτυακά μαθήματα για τις τάξεις 11 και 12 αμέσως.
Με απλα λογια το διαδικτιακο μαθημα το ειχαν σχεδιασει χρονια πριν.
Το Jordan Real-Time Scaling Lab τεκμηριώνει αυτήν την πιλοτική διαδικασία, έτσι ώστε το υπουργείο Παιδείας να έχει πρακτικές οδηγίες και συστάσεις σχετικά με τον τρόπο παράδοσης της ηλεκτρονικής μάθησης σε μεγαλύτερη κλίμακα στο μέλλον.
Μελετη εδειξε οτι τα παιδια ειναι ασυμπτωματικα στον Κορωνα-ιο χωρις να τεκμηριωνεται ,ενω ειναι αναπαντητο το ερωτημα αν οσο μεγαλωνει το παιδι ο ασυμπτωματικος ιος γιγαντωνεται.Επομενως η μασκα ειναι η μονη απαντηση στην διαδοση του ιου στο σχολειο.
Ο κόσμος αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις για την αντιμετώπιση των άμεσων και μακροπρόθεσμων επιπτώσεων της πανδημίας στα εκπαιδευτικά συστήματα. Όμως, η δέσμευση των παγκόσμιων παραγόντων της εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των συνεργατών εργαστηρίου κλιμάκωσης της CUE, στην εύρεση νέων και καινοτόμων τρόπων παροχής ποιοτικής εκπαίδευσης θα πρέπει να μας προσφέρει μια αίσθηση ελπίδας.
Οι κρίσεις επιδεικνύουν ηγεσία. Εάν η διεθνής εκπαιδευτική κοινότητα μπορεί να έρθει μαζί και να μάθει ο ένας τον άλλον για νέους τρόπους παροχής ποιοτικής εκπαίδευσης, θα εμφανιστεί καλυτερα εξοπλισμένος για να βοηθήσει τους μαθητές να ευδοκιμήσουν σε έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο.
Ελλαδα ασχολουμαστε με συνομοσιωλογιες ,πως θα ….κυνηγησουμε ,να ..΄΄φαμε΄΄ τον Γκειτς .το εμβολιο και την ΠΟΣΟΤΙΚΗ οχι ΠΟΙΟΤΙΚΗ προφυλαξη και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ των παιδιων.

Ευχαριστω ARCO Δημητρης.

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr