Πλάνα από την πορεία των διαδηλωτών που ξεκίνησαν από Αγία Σοφία και Καμάρα.
Στην κεφαλή της πορείας είναι κάτοικοι της Χαλκιδικής που εναντιώνονται στην εξόρυξη χρυσού.
Πολίτης προς ΜΑΤ:
– Είστε επίορκοι και κλείσατε τα παιδιά μέσα…
– Γιατί εξυπηρετείται επίορκους δικαστικούς… όχι ότι είναι στη φυλακή γιατί πήραν τα όπλα… γιατί πήγαν να σώσουν τον τόπο τους από σας!
– Αλλά το βρήκατε, είστε αστυνομία… πήγατε και δώσατε όρκο… αν είχατε φιλότιμο θα είχατε παραιτηθεί, όχι δώσατε όρκο!
– Αντί να διώξουν την εισαγγελέα για τα παραπτώματα που είχε, της δώσανε προαγωγή και τη στείλανε στην Κρήτη!
Οι Ιερισσιώτες διαδηλωτές μπροστά στην είσοδο της ΔΕΘ





