Χαίρεται
Από τους χαιρετισμούς της Θεοτόκου .
“Χάριν δοῦναι θελήσας ὀφλημάτων ἀρχαίων ὁ πάντων χρεωλύτης ἀνθρώπων͵ ἐπεδήμησε δι΄ ἑαυτοῦ πρὸς τοὺς ἀποδήμους τῆς αὑτοῦ χάριτος· καὶ σχίσας τὸ χειρόγραφον ἀκούει παρὰ πάντων οὕτως· Ἀλληλούϊα.”
Ὁ πληρωτὴς τοῦ χρέους ὅλων τῶν ἀνθρώπων, θέλοντας νὰ πληρώσει τὶς παλιὲς ὀφειλές, ἦλθε αὐτοπροσώπως πρὸς αὐτοὺς ποὺ ἔφυγαν μακριὰ ἀπ᾿ τὴ θεία Χάρη Του· καὶ ἀφοῦ ἔσχισε τὸ γραμμάτιο τῆς ὀφειλῆς, ἀκούει ἀπ᾿ ὅλους Ἀλληλούϊα.
Lockown ο δρόμος προς την “μετάνοια” την επιστροφή ή την καταστροφή
Το locκdown είναι η “ευκαιρία ” μας ,να καταλάβουμε ,να κατανοήσουμε ,να μας υπενθυμίσει ,μέσα απο τις δυσκολίες , ο Χριστός , ότι μόνο αυτός μπορεί να λύσει τον “γόρδιο δεσμό” των αμαρτιών που δεθήκαμε,των οφειλών που δημιουργήσαμε ,που απαιτεί τώρα ο “χρεώστης ” μας..και τα όργανα του ..
Αν βλέπουμε μόνο τα υλικά και όχι τα “πνευματικά ” ,θα υποστούμε ταπείνωση και θα δούμε και τα πνευματικά ,είναι το “χάρισμα ” μας σαν λαός,όταν ταπεινωθούμε ,βρίσκουμε τον Χριστό .
δημιουργήσαμε πολλές νέες “οφειλές” και είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή ,πριν καταστεί ληξιπρόθεσμη η οφειλή και χαθεί η “Χάρι” ,χάσουμε την ψυχή μας ,να μας κάνει την δωρεά ,αρκεί να το αιτηθούμε
Το δεύτερό ισχυρότερο σοκ ,γιατί σταδιακά επιτρέπει την “παιδαγωγία” μας , και ότι θα ακολουθήσει ,ένα δρόμο έχει
Της μετανοίας και επιστροφής στον Χριστό ,στην ζωή “Εν Χριστώ”
Ούτε ο Μπάιντεν ,ούτε ο Τράμπ ,ούτε ο Μητσοτάκης ,ούτε ο Πούτιν ,ούτε ο Μάκρον είναι “Χρηστοί σωτήρες ” μα
Θα του πάρει ο αέρας ,σαν το χνούδι ,από το ρούχο μας.
Ούτε αεροπλάνα ,ούτε τορπίλες ,ούτε πυραύλου θα μας σώσουν από αυτά που έρχονται και μόνο ο Θεός γνωρίζει και μας προετοιμάζει σιγά σιγά .
Αν θέλουμε να το καταλάβουμε ,θα το καταλάβουμε ,δεν πηγαίναμε καλά .
Κοσμικά πηγαίναμε “τέλεια” αλλά είχαμε σχεδόν χάσει την ψυχή μας .
Πριν το σχεδόν γίνει τελείως ,η ΑΓΑΠΗ και η πρόνοια του Θεού ,τραβάει την “πρίζα” που μας φόρτιζε “δαιμονική” ενέργεια ,κλείνει τα πάντα .
Από το θέλημα μας πλέον εξαρτάται ,ποιός θα επιστρέψει ,θα μετανοήσει και θα θεραπευτεί
Αλλα και ποιός θα “δαιμονιστεί ” περισσότερο ,θα επαναστατήσει ,θα ψάχνει για συνωμοσίες ,θα βλέπει παντού εχθρούς .
Όλοι στην ίδια μοίρα είμαστε ,στα δεσμά του Σατανά και μόνο ο Χριστός, μπορεί να μας ελευθερώσει .
Τώρα το πως θα το κάνει ο καθένας ..
Καλή φώτιση και αρχή μετάνοιας
Γ.Μ






