Σεβαστοί πατέρες και αγαπητοί αδελφοί, Χαίρετε εν Κυρίω!
Ευχόμαστε το νέο πολιτικό έτος 2022 να είναι για όλους τους αγνούς Ορθόδοξους και Έλληνες αδελφούς, όντως σωτήριο, ευλογημένο και άγιο, με αγώνες καλούς, ομολογία θυσιαστική και υπομονή έως τέλους σε ό,τι επιτρέψει η αγαθότητα και δικαιοσύνη του Κυρίου.
Μετά από τα θεία Θεοφάνεια, το πρώτο Σάββατο, η αγία μας Εκκλησία διαβάζει το Ευαγγέλιο των πειρασμών του Χριστού στην έρημο μετά την βάπτισή του.
Είναι αξιοπρόσεκτο το γεγονός ότι το Άγιο Πνεύμα οδηγεί τον Χριστό στην πάλη κατά των πειρασμών του πονηρού αμέσως μετά το βάπτισμα. Αυτό όμως μας διδάσκει ότι μετά από την ενδυμασία της θείας πανοπλίας του Χριστιανού, ακολουθεί ο πόλεμος, η μάχη κατά των αοράτων εχθρών μας και των οργάνων τους. Στρατιώτες Χριστού είμαστε όλοι, μην το ξεχνάμε! Δεν φορέσαμε τον τίμιο Σταυρό για ομορφιά, ούτε για απλό φυλαχτό, αλλά τον λάβαμε σαν πολεμική σφραγίδα κατά του Αντιχρίστου και κάθε συνοδίας του. Αν ο ίδιος ο Κύριός μας με τόση προθυμία αντιμετώπισε ως άνθρωπος τους πειρασμούς του Διαβόλου, εμείς οι αμαρτωλοί, τί έχουμε να απολογηθούμε, που γογγύζουμε σε κάθε πειρασμό του εχθρού; Πώς είναι δυνατόν να θεωρούμαστε Χριστιανοί, όταν μάλιστα οι ίδιοι γινόμαστε αίτιοι πειρασμών στους πλησίον μας; Τί λόγο θα δώσουμε στον θρόνο του Θεού, όταν, αντί να χρησιμοποιήσουμε τα θεία του δώρα κατά του Σατανά, εμείς τα στρέψαμε κατά του ίδιου του Χριστού και της ψυχής μας;
Όταν τους φρικτούς όρκους που ομολογήσαμε στο άγιο βάπτισμα τους καταπατούμε και συντασσόμαστε με το στράτευμα του Εωσφόρου;
Πώς τολμάμε να τρέχουμε στους αιρετικούς ναούς και στους ιερείς τους, συσχηματισμένοι με το κοσμικό φρόνημα, προσκυνώντας δηλ. τα είδωλα της Νέας Τάξης του Αντιχρίστου; Εκεί δηλ. που τηρούν καποιοι σαν δόγματα ιερά τις φρικτές υγειονομικές βλασφημίες; Που δέχονται μέσα τους την ανεξάλειπτη σφραγίδα του Άδη;
Πώς τολμάμε να αποκαλούμε και να προωθούμε σαν Αγίους, ανθρώπους που έφυγαν ενωμένοι με την διοικούσα Παναίρεση; Που υπέγραψαν ό,τι πιο σατανικό, ό,τι πιο προδοτικό; Που ανέχτηκαν ως το θάνατό τους να τιμούν τα αιμοσταγή χέρια των ανθελλήνων και αντιχρίστων σατανιστών αρχόντων;
Αδελφοί, στον τρίτο του πειρασμό ο Χριστός μας, όταν κλήθηκε να συμμαχήσει και να προσκυνήσει τον Διάβολο, επετίμησε τον πατέρα του ψεύδους με την φράση” ύπαγε οπίσω μου σατανά!”.
Αυτήν όμως την φράση δεν την είπε μόνο τότε, αλλά την επανέλαβε και στον αγαπημένο του μαθητή Πέτρο, όταν προσπάθησε να τον αποτρέψει από την πορεία του προς το Πάθος.
Σατανά τότε τον αποκάλεσε ο Χριστός, σκάνδαλο, εμπόδιό του!
Τί φοβερό αλήθεια! Αν ο πρωτοκορυφαίος των Αποστόλων με μια του φράση έγινε σατανάς, εχθρός δηλ. του Χριστού, τί να πούμε για όσους με την ίδια τη ζωή τους αντιστρατεύονται την σταυρική πορεία και συστρατεύονται με τους Αιρετικούς και Αντιχρίστους;
Δεν είναι σατανάδες χειρίστου είδους σήμερα όλοι οι ιερείς των Μητροπόλεων, που υπηρετούν όλους ανεξαιρέτως τους επισκόπους της αισχύνης; Δεν είναι σατανάδες όσοι έχουν σφραγιστεί; Δεν είναι σατανάδες όσοι κοινωνούν με τους εμβολιασμένους σε ένα μυστικό σώμα; Δεν είναι σατανάδες όσοι λοιδωρούν τους Αγίους Πατέρες μας, οι οποίοι δεν κοινωνούσαν, ούτε υπέγραφαν, ούτε είχαν καμία σχέση με τις βλάσφημες Ιεραρχίες της εποχής τους, εποχής δηλ. επικράτησης των Αιρέσεων στην Εκκλησία;
Δεν είναι σατανάδες όσοι κατηγορούν τους καλούς αγωνιστές σαν σχισματικούς, ακραίους και φανατικούς;
Δεν είναι σατανάδες όσοι κοιτούν πρώτα απ’ όλα τα σωματικά και μετά τα του Θεού;
Δεν είναι σατανάδες όσοι προσκύνησαν την Σύνοδο του Αντιχρίστου και έγιναν ιερείς πια των ειδώλων; Δεν είναι σατανάδες όσοι εκκλησιάζονται στις συναγωγές των πονηρευομένων;
Δεν είναι σατανάδες λοιπόν όλοι όσοι υποκύπτουν στον τρίτο πειρασμό, να συμμαχήσουν με τον διάβολο για να προχωρήσουν δήθεν πνευματικά ή επαγγελματικά;
Αγαπητοί μας φίλοι και αδελφοί, όλους αυτούς τους ανθρώπους, που είναι δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία, ο Χριστός μας εντέλλεται να τους επιτιμάμε αυστηρά και να τους αποστρεφόμαστε ως όργανα του μισοκάλου και αρχεκάκου όφεως.
Μετανοείτε!!! Αντηχεί στους αιώνες η υπερκόσμια και μεγαλοπρεπής φωνή του Κυρίου μας και του Προδρόμου του σε όλους όλοι έχουν ακόμη αυτιά πνευματικά, μετανοείτε και πιστεύετε εν τω Ευαγγελίω!
Μετανοείτε ολοκληρωμένα και όχι μισά ή υποκριτικά! Μετανοείτε με πράξεις θυσίας, με καρπούς αγαθών έργων ελεημοσύνης θείας!
Μετανοείτε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και Έλληνες συμπατριώτες για την αποστασία σας από τον Θεό και τη σύνταξή σας με την εκκλησία του Αντιχρίστου! Μετανοείτε όσοι ακόμη έχετε μείνει ασφράγιστοι απο το χάραγμα του Θηρίου! Απομακρυνθείτε τώρα από τους σατανάδες του ράσου, της πολιτικής, της ιατρικής απάτης και της δημοσιογραφίας. Μετανοείτε όσοι τρέχετε και προσκυνείτε σε ναούς κρατικούς, όσοι πιστεύετε στις δαιμονικές αγυρτείες των αγγελοφανειών, όσοι δεν καταλάβατε τα δάκρυα και το αίμα που ρέουν από τις άγιες Εικόνες! Μετανοείτε όσοι θεωρείτε Εκκλησία με ιερά μυστήρια την παρούσα Ελλαδική Σύνοδο του Σατανά! Μετανοείτε, διότι θα έρθει απότομος και καταστροφικός ο πέλεκυς της θείας δικαιοσύνης στα κεφάλια σας!
Μετανοείτε όλοι εσείς οι ρασοφόροι μισθωτοί της δειλίας και του βολέματος, οι υπηρέτες των μεγαλύτερων Αιρετικών της ιστορίας!
Μετανοείτε οι δήθεν ομολογητές, που νομίζετε πως είστε ανώτεροι από τους Αγίους μας, οι οποίοι φώναζαν ότι δεν θα μπορούν να μετανοήσουν όσοι αδιάφορα σφραγιστούν!
Μετανοείτε, όσοι προβάλλετε σαν Αγίους Επισκόπους, που συμπορεύτηκαν σε ένα σώμα με τους Μασώνους και υπέγραψαν ό,τί πιο βλάσφημο για τον Χριστό!
Μετανοείτε όλοι! Και σεις που νομίζετε ότι είστε καθαροί και αγνοί και ασφράγιστοι και χωρισμένοι από τα είδωλα της εποχής, αλλά έχετε κρυμμένα μέσα σας τα θηρία των αμετανοήτων και θανάσιμων παθών! Μετανοείτε οι πάντες!
Προσκυνείστε και λατρέψτε καθαρά τον Κύριο στις άγιες κατακόμβες μόνο! Στην αληθινή του διωκόμενη και ελεύθερη Εκκλησία, εκεί που δεν εισέρχονται σφραγισμένοι, εκεί που υπάρχει ακόμα δυνατότητα μετανοίας, εκεί που κηρύττεται αυθεντικός ο λόγος του Θεού, εκεί που δεν έχουν μολυνθεί τα άγια μυστήρια από τον ιό της Αιρέσεως!
Μετανοείτε αδέλφια!!!
Τώρα που μπορείτε, τώρα που μετράει κάθε ομολογία, τώρα που είναι καιρός αγώνων και μαρτυρίου, όχι μετά! Τώρα χωριστείτε από τους σατανάδες του ράσου, όχι αύριο! Μην εκκλησιάζεστε, μην κοινωνάτε στους ναούς που λατρεύεται ο πατέρας της Αίρεσης! Μην κοινωνάτε εκεί που πλησιάζουν οι χαραγμένοι! Μην κοινωνάτε εκεί που υπάρχουν σχίσματα και φατρίες και ημερολατρείες και πλάνες δαιμονικές και άνθρωποι με πνεύμα προφητολογίας, επίδειξης, εγωϊσμού και δειλίας!
Αγαπητοί, βλέπετε μή τις υμάς πλανήσει! Κρατείστε γερά και ταπεινά την παρακαταθήκη της Πίστεως! Μείνετε καθαρά στην αγία Αποτείχιση, την αγία ακοινωνησία από τους Οικουμενιστές, από όλους τους επισκόπους και όλους τους χαραγμένους Χριστιανούς!
Μείνετε μακριά τους πνευματικά και ταπεινά, προσμένοντας με υπομονή την άνωθεν εκδίκηση του
μόνου δικαιοκρίτου Χριστού!
Μείνετε με χαρά και ειρήνη Χριστού στην καλή ομολογία!
Εγγίζει η ημέρα η μεγάλη της θείας οργής και της αποκάθαρσης! Άγγελοι διακονούν όσους μένουν ταπεινά και θυσιαστικά πιστοί στην ώρα του παρόντος μεγάλου πειρασμού της Πίστεως!
Ας μετανοούμε αδελφοί με έργα, ας φύγουμε στην έρημο των Αγίων κατακομβών, ας νηστέψουμε από κάθε πνευματική σχέση με τα σκευάσματα του σκότους και με όσους τα έχουν δεχτεί!
Μετάνοια, αχ παναγία μετάνοια, η τόσο αγαπημένη και σωτήρια, μα τόσο παρεξηγημένη και ξένη στη ζωή μας! Μετανοείτε, αντιλαλεί ο ουρανός!!! Πόσοι άραγε ακούνε και πόσοι αγωνίζονται όπως θέλει ο Θεός; Μετανοείτε, πλησιάζει ο κατακλυσμός!!! Σε ποια κιβωτό αραγε καταφεύγουμε; Στο πλοίο της Εκκλησίας του Χριστού, της Αλήθειας, ή στο πειρατικό καράβι της κρατικής εκκλησίας του Διαβόλου; Μετανοείτε!!!




