….εσείς του ΣΥΡΙΖΑ κι’ εμείς ….οι “Ελαιοκράτες” του ΠΑΣΟΚ θα “διώξουμε” την Ν.Δ του Σαμαρά και θα κάνουμε την επόμενη…..κεντροαριστερή κυβέρνηση ….όπως την είχε “ονειρευτεί” από παλιά ….ο πρόεδρός μας, ο Κώστας ο Σημίτης!
– Τώρα αν αντιπρόεδρος θα είναι πάλι ο Ευ. Βενιζέλος(παλιός φίλος του Γ.Β) -όλα είναι πιθανά- ….εδώ θα κολλήσουμε!
– Όσον αφορά το άνω μέρος της εικόνας οι λέξεις που μάλλον ταιριάζουν στους δυο πολιτικούς άνδρες, σύμφωνα με την συνολική τους έκφραση(σώματος και προσώπου) ….είναι “πολιτική αμηχανία-φόβος” και “κομματικός οίστρος-θυμός”.
[ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ ]
==Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΡΙΧΝΕΙ(;) ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ….
http://www.makeleio.gr/?p=234288






