Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλον!
Αληθώς Ανέστη! Αγαπητέ BAS_4 γράφω λίγα απλά λόγια για το παρακάτω κείμενό σας: https://www.triklopodia.gr/bas_4-%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7%ce%bd%ce%b1%cf%84%cf%83%ce%b9%ce%ac%ce%b4%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf-%cf%83%ce%ae%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%b5%ce%bb/ Η ΝΙΚΗ μίλησε καθαρά στη Βουλή ...


























