ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Zero Hedge : Στη Γερμανία δελτίο στο αέριο εν μέσω ρωσικών περικοπών, οι εντολές επιστρέφουν στον άνθρακα για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας

ΔΙΕΘΝΗ. ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ. - 22 Ιούν 2022 - 11:01

Zero Hedge,, JUN 20, 2022

Ο Γερμανός Αντικαγκελάριος και υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ δήλωσε την Κυριακή ότι η χώρα θα περιορίσει τη χρήση φυσικού αερίου για παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος εν μέσω ανησυχιών για πιθανές ελλείψεις που προκλήθηκαν από μείωση των προμηθειών από τη Ρωσία.

Ως μέλος του περιβαλλοντικού Πράσινου Κόμματος, ο Χάμπεκ προώθησε νομοθεσία τον Απρίλιο για να αυξήσει τον ενεργειακό στόχο της Γερμανίας στο 80% των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Είναι επίσης πολέμιος της πυρηνικής ενέργειας.

Μετάφραση: Μ. Στυλιανού

Ο Χάμπεκ δήλωσε ότι η Γερμανία θα προσπαθήσει να αντισταθμίσει την έλλειψη αυξάνοντας την καύση άνθρακα, ένα πιο ρυπογόνο ορυκτό καύσιμο.

“Αυτό είναι πικρό, αλλά είναι απλά απαραίτητο σε αυτή την κατάσταση να μειωθεί η χρήση αερίου”.

Η απόφαση ανακοινώθηκε  λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της Ρωσικής επιχείρησης αερίου Gazprom ότι μειώνει σημαντικά τις προμήθειες μέσω του αγωγού Nord Stream 1 για τεχνικούς λόγους, ωστόσο ο Χάμπεκ ανέφερε ότι φαίνεται να έχει πολιτικά κίνητρα.

“Είναι προφανές ότι η στρατηγική του (Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ) Πούτιν είναι να μας αναστατώσει αυξάνοντας την τιμή και διαιρώντας μας”, δήλωσε ο Χάμπεκ.

“Δεν θα το αφήσουμε να συμβεί.”

Δελτίο Τύπου του Habeck για τη μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου.

Μείωση φυσικού αερίου στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας

“Η κατάσταση στην αγορά αερίου έχει επιδεινωθεί τις τελευταίες ημέρες. Οι ελλείπουσες ποσότητες μπορούν ακόμα να αντικατασταθούν και οι δεξαμενές αποθήκευσης φυσικού αερίου εξακολουθούν να γεμίζουν, αν και σε υψηλές τιμές. Η ασφάλεια του εφοδιασμού είναι προς το παρόν εγγυημένη. Αλλά η κατάσταση είναι σοβαρή. Ως εκ τούτου, ενισχύουμε περαιτέρω τις προφυλάξεις και λαμβάνουμε πρόσθετα μέτρα για τη μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου.

Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση φυσικού αερίου πρέπει να συνεχίσει να μειώνεται, επομένως πρέπει να διατίθεται περισσότερο αέριο στην αποθήκευση, διαφορετικά τα πράγματα θα γίνουν πολύ σφιχτά το χειμώνα. Θα κάνουμε τώρα τα επόμενα βήματα. Εδώ και μήνες βρισκόμαστε στη διαδικασία όξυνσης των εργαλείων, δημιουργίας νέων και άρσης των υφιστάμενων εμποδίων. Επιταχύνουμε την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας με πρωτοφανή τρόπο, πιέζουμε για την αποθήκευση φυσικού αερίου και την επέκταση των τερματικών σταθμών ΥΦΑ και των μέτρων ενεργειακής απόδοσης.

Ο επείγων χαρακτήρας αυτών των καθηκόντων καθορίζει το συνεχιζόμενο έργο μας. Τώρα θα βγούμε έξω και θα χρησιμοποιήσουμε άλλο ένα σετ εργαλείων. Θα μειώσουμε την κατανάλωση φυσικού αερίου στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας και στη βιομηχανία και θα αναγκάσουμε την πλήρωση δεξαμενών αποθήκευσης. Ανάλογα με την κατάσταση, θα λάβουμε περαιτέρω μέτρα”.

“Με το νόμο, δημιουργούμε αποθεματικό αντικατάστασης αερίου κατόπιν αιτήματος. Και μπορώ ήδη να πω: Θα ακυρώσουμε το αποθεματικό αντικατάστασης φυσικού αερίου μόλις τεθεί σε ισχύ ο νόμος. Αυτό σημαίνει, για να είμαι ειλικρινής, περισσότερες μονάδες παραγωγής ενέργειας με καύση άνθρακα για μια μεταβατική περίοδο. Αυτό είναι πικρό, αλλά σε αυτή την περίπτωση είναι σχεδόν απαραίτητο να μειωθεί η κατανάλωση αερίου. Πρέπει και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποθηκεύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αέριο το καλοκαίρι και το φθινόπωρο. Οι δεξαμενές αποθήκευσης αερίου πρέπει να είναι γεμάτες το χειμώνα. Αυτό έχει ύψιστη προτεραιότητα”, δήλωσε ο Χάμπεκ.

Ταχεία επέκταση των υποδομών ΥΦΑ (Υγραερίου)

Η Γερμανία δεν έχει ακόμη λιμένα όπου να μπορεί να εκφορτωθεί υγρό αέριο. Ωστόσο, αυτό είναι απαραίτητο προκειμένου να ενισχυθεί ο εφοδιασμός με αέριο από μη ρωσικές πηγές και, ως εκ τούτου, να καταστεί ανεξάρτητη από τις ρωσικές εισαγωγές. Ως εκ τούτου, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση προωθεί την κατασκευή των λεγόμενων πλωτών τερματικών σταθμών ΥΦΑ. Πρώτον, έχει εξασφαλίσει τέσσερα ειδικά πλοία, το λεγόμενο FSRU, στα οποία το υγρό αέριο μετατρέπεται ξανά σε αέριο. Δεύτερον, με τον νόμο για την επιτάχυνση του ΥΦΑ, έχει δημιουργήσει τις νομικές προϋποθέσεις για την επιτάχυνση της κατασκευής των απαραίτητων συνδέσεων στην ξηρά, έτσι ώστε δύο από τα τέσσερα πλοία FSRU να μπορούν να τεθούν σε λειτουργία το χειμώνα και έτσι το ΥΦΑ να μπορεί να τροφοδοτεί το γερμανικό δίκτυο παροχής φυσικού αερίου. Όλοι οι εμπλεκόμενοι εργάζονται σκληρά γι’ αυτό.

Όπως σημειώνει ο Μάικ Σάντλοκ της Μishtalk, αυτά είναι δύο από τα επτά σημεία του σχεδίου του Χάμπεκ.

Σημειώνει ότι οι δεξαμενές αποθήκευσης είναι μόνο 56% γεμάτες.

Μην ανησυχείς, αυτό ήταν πριν από ένα χρόνο. Αλλά πριν από ένα χρόνο η Γερμανία έπαιρνε το 100% του φυσικού αερίου που ήθελε από τη Ρωσία. Τώρα παίρνει μόνο το 40% του αερίου που έπαιρνε πριν από ένα χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν 2,5 φορές περισσότερο χρόνο για να γεμίσουν οι δεξαμενές, επομένως η ανάγκη να διανεμηθεί φυσικό αέριο και να χρησιμοποιηθεί άνθρακας.

Μεταβατικό σε τι και πότε;

Λοιπόν, μην ανησυχείς. Αυτό είναι προσωρινό.

Ένας Θεός ξέρει μέχρι πότε. Εν τω μεταξύ, η Γερμανία σπεύδει να κατασκευάσει πλωτούς τερματικούς σταθμούς ΥΦΑ.

Αυτό το αέριο θα έρθει από πού;

Το 20% της χωρητικότητας ΥΦΑ των ΗΠΑ διακόπηκαν στις 8 Ιουνίου

Στις 8 Ιουνίου, μια έκρηξη στις εγκαταστάσεις υφαλοκρηπίδας Freeport στο Τέξας κατέστρεψε το 20% της αμερικανικής παραγωγής ΥΦΑ.

Η διακοπή έστειλε τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης για το αμερικανικό φυσικό αέριο κάτω από 18% από την τιμή μια μέρα πριν την πυρκαγιά. Οι ευρωπαϊκές τιμές φυσικού αερίου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 60%.

Από τότε, οι τιμές των ΗΠΑ έχουν πέσει σχεδόν 60 σεντς στα 6,71 δολάρια.

Επίκεντρο των κυρώσεων

Χωρίς ανταλλακτικά, χωρίς αέριο

Για άλλη μια φορά επιστρέφω στην κάστω εικόνα

Παγκόσμια ροή φυσικού αερίου

Παγκόσμια ροή φυσικού αεΓ άλλη μια φορά, συνεχίζω να επιστρέφωστην παρακάτω εικόνα

Παγκόσμιος χάρτης από το Nations Online Project, σχόλια από Mish

Αντί να παίρνουμε φυσικό αέριο από εκατοντάδες μίλια μακριά πάνω από υπάρχοντες αγωγούς συμπιέζουμε φυσικό αέριο στις ΗΠΑ και στη συνέχεια το στέλνουμε 4.700 μίλια μακριά από την Ευρώπη.

Εν τω μεταξύ, η Ρωσία φοβούμενη ενδεχόμενη ευρωπαϊκή διακοπή κατασκευάζει νέους αγωγούς προς την Κίνα.

Η απο-παγκοσμιοποίηση βρίσκεται σε εξέλιξη. Μια βασική σημασία είναι ο υψηλότερος πληθωρισμός.

Για περαιτέρω συζήτηση, ανατρέξτε στην ενότητα Απο-παγκοσμιοποίηση: Οι νέες αλυσίδες εφοδιασμού είναι αναποτελεσματικές και θα αυξήσουν τον πληθωρισμό

Έχουμε οικονομικούς αναλφάβητους που διοικούν τη χώρα και διοικούν τη Fed( Ομοσπονδιακή Τράπεζα) Ο μέσος Τζο εξοντώνεται.

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr