Η κρίση αυτή θίγει άπαντες. Αλλά είναι Κρίση. Διαχωρίζει τα κτήνη από τους Ανθρώπους. αντιλαμβάνομαι πλέον ξεκάθαρα οτι ζούμε ανάμεσα σε κτήνη. Ζούμε σε μια αποκτηνωμένη κοινωνία. Προσπαθούν να μας “θίξουν -βάλλουν προσβάλλουν ” παντοιοτρόπως. και εκεί ακριβώς
αντιλαμβανόμεθα το ότι ζούμε μεταξύ κτηνών -μη ανθρώπων.-“Αποστολη του Ελληνος ο εξανθρωπισμος της οικουμενης”.
Θα έρθει και αυτή η ώρα….. πάλι …Επι του παρόντος ας μην αποκτηνωθούμε όπως όλοι, αγαπητοί Έλληνες… αυτός είναι ο Αγών επι του παρόντος. Η μη αποκτήνωση η διαφοροποίηση απο την συντριπτική πλειοψηφία της “κοινωνίας”…..







