«Δεν υπάρχουν μέτρα, είναι σαν να μην υπάρχει ο κορονοϊός» δήλωσε, την Πρωτοχρονιά, ο Έλληνας κάτοικος της κινεζικής πόλης Γουχάν, Απόστολος Ζαούτσος, έναν χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας της νόσου COVID-19.
«Υπάρχει ένας κωδικός που πρέπει να σκανάρεις με το κινητό σου όταν μπαίνεις σε οποιονδήποτε χώρο και πρέπει να είναι πράσινος. Αν κάποιος ανιχνευτεί ως κρούσμα, τότε αυτόματα όλοι γίνονται κίτρινοι ή κόκκινοι που σημαίνει ότι δεν μπορείς να βγεις από το σπίτι σου ή δεν μπορείς να μπεις πουθενά. Δεν υπάρχει κάποια αστυνόμευση. Όσοι είναι πράσινοι, κυκλοφορούν χωρίς μέτρα παντού. Δεν μπορείς να περάσεις πουθενά χωρίς πράσινο κωδικό».Πάντως, ο Ζαούτσος σημείωσε πως για την ανάσχεση της νόσου COVID-19, όποιος εισέρχεται στην Κίνα, μπαίνει σε καραντίνα για 21 ημέρες σ’ ένα ειδικά διαμορφωμένο ξενοδοχείο στον Πεκίνο ή στη Σανγκάη, αλλά και στο σπίτι του.
Τέλος, ο Έλληνας κάτοικος της Γουχάν δήλωσε:
«Νιώθουμε χαρούμενοι που είμαστε εδώ και απογοητευμένοι πως αντιμετώπισε ο κόσμος, στη Δύση, την πανδημία».




