Ομιλία του Μητροπολίτη Μόρφου. Συμφωνείτε με την άποψη? ή όχι?
Προσωπικά πλέον θεωρώ λάθος το να μην εμβολιαστεί ο πληθυσμός αφου υπάρχουν τοσο ισχυρα στοιχεία για το τι μπορεί να προκαλέσει.
Όμως από την άλλη σίγουρα έχουμε όλοι τις επιφυλάξεις μας κυρίως λόγω της νέας τεχνολογίας που έχουν κάποια εμβόλια.
https://youtu.be/gEG01CmVUj4




