Είμαι σε κακή κατάσταση!
Κάθε μέρα χειροτερεύω και δεν παίρνω βοήθεια ή απαντήσεις!
Φοβάμαι μέχρι θανάτου για να πω το λιγότερο!
Και να βρεις κάποιον πρόθυμο να προσπαθήσει να το καταλάβει αυτό δεν ήταν πολύ επιτυχημένο!
Πήγα σε 2 νοσοκομεία σήμερα, βγήκα από τη διακόνησή μου και πήγα στο St Vincent.
Δεν υπάρχουν απαντήσεις ούτε εκεί.
Λένε ότι ας δούμε έναν νευρολόγο (ποιος ξέρει πότε μπορεί να με δει) χθες η γλώσσα μου άρχισε να σπάει και δεν έχει σταματήσει.
Σήμερα όλο μου το σώμα έχει σπασμούς όλη μέρα!
Με έστειλαν σπίτι!!
Ανεβάζω 2 βίντεο που είναι αρκετά ντροπιαστικά αν με ξέρετε αλλά θέλω να δείτε τι μου συμβαίνει!
Απλά προσευχηθείτε για μένα
ΒΙΝΤΕΟ 1
ΒΙΝΤΕΟ 2
https://www.facebook.com/shawn.skelton.73/posts/403541337597874




