Μόνο τυχαία δεν ήταν η απόφαση των αντίχριστων μασονοδεξιών της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ, για απαγόρευση των μεγαφώνων την Μεγάλη Εβδομάδα. Σκοπός τους να μην καταλάβουν Μεγάλη Εβδομάδα και Λαμπρή οι Έλληνες! Η απαγόρευση λήγει την 20η Απριλίου, οπότε δεν θα ισχύει για τα τζαμιά στις 23 Απριλίου, που αρχίζει το Ραμαζάνι!
Καταλάβατε τώρα τι σατανάδες είναι αυτοί που κυβερνούν την Ελλάδα μας;
ethnikismos.net





