Σχόλιο αναγνώστριας στο άρθρο Είμαστε σε πόλεμο με την Ρωσία ;
Θεωρητικά έτσι είναι, είμαστε σε πόλεμο με τη Ρωσία.
Όμως η Ρωσία έχει βρει έναν τρόπο να καταστρέφει ότι προωθείται από άλλες χώρες και κυρίως από εμάς στο Ουκρανικό μέτωπο.
Τα ελληνικά πλοία μεταφέρουν όλο το ρωσικό πετρέλαιο σε τρίτες χώρες για να το προμηθεύεται η Δύση, επιβαρημένο βέβαια.
Αυτή είναι η ηλίθια πολιτική του Μπάιντεν και του βαθέως κράτους των ΗΠΑ, που περιμένουν να ηγηθούν της παγκοσμιοποίησης για να σωθούν από την πλήρη κατάρρευση.
Εμείς όλα αυτά πάθαμε, όλες τις απώλειες που είχαμε, σε αυτό τον υβριδικό πόλεμο, προέρχονται, όχι από τους Ρώσους, αλλά από το ΝΑΤΟ και τους Τούρκους, που θέλουν να μας διαμελίσου και να φέρουν την Ελλάδα μέχρι τον Όλυμπο.
Οι Ρώσοι έχουν τη δική τους στρατηγική.
Έχουν μάθει να περιμένουν και να αντιδράσουν, όταν εκείνοι κρίνουν ότι πρέπει να το κάνουν, μέχρι τότε μας αφήνουν να αυτοκαταστρεφόμαστε.
Ξέρουν ότι κάποια στιγμή θα τους ζητήσουμε βοήθεια, διότι είναι η ροή των πραγμάτων αυτή και θα δουν τότε τι θα κάνουν
Β Μ




