Καλή χρόνια σε όλους.
Μέχρι που θα φθάσει ο Ερντογάν; Θα επιδιώξει θερμό επεισόδιο ώστε να μας αναγκάσει να πάμε σε ένα τραπέζι διαπραγμάτευσης;
Οι μεγάλες δυνάμεις τι θα κάνουν, θα επιλέξουν την Τουρκία και θα “πουλήσουν” την Ελλάδα;
Θα μας πουν να κάνουμε συμβιβασμό για να μην υποστούμε τα χειρότερα. Όπως έγινε και με το μνημόνιο. Ή «καζαν-καζαν» και άδικη μοιρασιά ή πάμε σε χειρότερες απώλειες εδαφών.
Το Politico και οι πολιτικοί συντάκτες σε όλο τον κόσμο ανησυχούν.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδιώκει να φτιάξει συμμαχίες.
Έπεσαν οι υπογραφές για τον EastMed.
O EastMed έγινε νόμος του αμερικανικού κράτους και εμποδίζει την Τουρκία να αγοράσει F-35, αλλά επιτρέπει στην Κύπρο να αγοράσει όπλα.
Η συμφωνία ισχυροποιεί την Ελλάδα αλλά η υπόθεση δεν είναι απλή.




