ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΗΛΙΑΣ ΖΑΓΟΡΑΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΑΝΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ!!!
Ναι, τον άνθρωπο που ανέκρινε τον Φαλτσιανί φέρνοντας όλους τους λογαριασμούς στην Ελλάδα, αυτόν τον άξιο λειτουργό, επιχειρούν να τον τρομοκρατήσουν περνώντας τον πειθαρχικό, επειδή ανέθεσε την υπόθεση του Ρέστη σε τέσσερις εισαγγελείς, προκειμένου να μην υπάρξει ουδεμία δυνατότητα συγκάλυψης ή τρομοκράτησης, όπως έχει γίνει πολλές φορές όταν απέναντι στο μεγάλο ψάρι βρίσκεται μόνον ένας εισαγγελέας.
Φαίνεται ότι αυτή η ενέργεια Ζαγοραίου κάποιους ενόχλησε. Τα κυκλώματα της παρείΐτσας Σαμαρά, που είχαν μάθει να «υπόσχονται» και οι Ζαγοραίοι τους «εκθέτουν»!
Είναι προφανές ότι αυτός ο εκβιασμός, εκτός από την υπόθεση Ρέστη, στοχεύει και την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ και τον Λιακουνάκο και φυσικά τα εξοπλιστικά.
Αυτό που δεν υπολόγισαν είναι ότι αυτή τους η απόπειρα εκβιασμού των εισαγγελέων μέσω πειθαρχικού, είναι από μόνο του πειθαρχικό και ποινικό αδίκημα για το οποίο πρέπει άμεσα να επιληφθεί η ηγεσία της δικαιοσύνης…
(Το ρεπορτάζ πήραμε από ΕΔΩ)
Το ραντεβού Φαλτσιανί και Ελλήνων εισαγγελέων είχε κλειστεί αρκετές ημέρες πριν μέσα από ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, ενώ η αποστολή των εισαγγελέων στη γαλλική πρωτεύουσα είχε πραγματοποιηθεί υπό συνθήκες απόλυτης μυστικότητας.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι ούτε η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου είχε ενημερωθεί για το ταξίδι και τη μετάβαση στο Παρίσι του κλιμακίου των εισαγγελέων, κάτι που δεν είθισται, ειδικά όταν πρόκειται εισαγγελείς να μεταβούν στο εξωτερικό.
Αυτό έγινε διότι το κλιμάκιο ερευνούσε μεταξύ άλλων και για την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην οποία μετείχαν συγκεκριμένα πρόσωπα που διαθέτουν λογαριασμούς και καταθέσεις στη λίστα Λαγκάρντ και βρίσκονται από καιρό στο στόχαστρο των εισαγγελικών ερευνών.
Φαίνεται ότι όταν ένας εισαγγελικός λειτουργός κάνει σωστά την δουλειά του, κινδυνεύει από το μαύρο, σκοτεινό και φαύλο σύστημα που ακόμα κυβερνά…






