– Αφού τους κάναμε να αλλάξουν το ημερολόγιό τους
– Αφού τους κάναμε να γιορτάζουν τον Santa αντί για το Μέγα Βασίλειο
– Αφού τους κάναμε να αναγνωρίσουν τις αιρέσεις ως ομολογίες στο Κολυμπάρι
– Αφού τους κάναμε να δουλεύουν τις Κυριακές
– Αφού τους κάναμε να φεύγουν τρομαγμένοι και πεινασμένοι από την Εκκλησία από τα βαρελότα όταν λέει ο ιερέας το «Αναστήτω ο Θεός και διασκορπησθήτωσαν οι εχθροί Αυτού»
– Αφού τους κάναμε να λατρεύουν την υγεία τους ως θεό
– Αφού τους μαντρώσαμε όπως τα γελάδια στο Far West
– Αφού τους μειώσαμε και φορολογήσαμε και τον αέρα που αναπνέουν
– Αφού τους πείσαμε να κάνουν τα εμβόλια της ευθανασίας που θα τους στείλουν σε 6-8 μήνες
Δεν ήταν δα και τίποτα δύσκολο να τους κάνουμε να γιορτάσουν το Πάσχα Σάββατο
Πηγή : e mail



