ΤΟ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΔΑΣΟΣ ΑΛΛΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗ-ΟΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Όπως πολύ σωστά δημοσιεύτηκε στο facebook, μπορεί το Μάτι να έχει μια άναρχη δόμηση αλλά δεν υπήρξε ποτέ δασική περιοχή!
Όπως και πολλές άλλες αντίστοιχες αγροτικές παραθαλάσσιες περιοχές στην Ελλάδα, με την άνοδο του ντόπιου και ξένου τουρισμού, αυτές έχασαν την αξία τους ως καλλιεργήσιμες για να αποκτήσουν μεγαλύτερη ως εξοχικές και τουριστικές.
Δείτε λοιπόν τι δείχνουν οι παλιές αεροφωτογραφίες.
Η ανάπτυξη του πράσινου ήταν αποτέλεσμα τις εγκατάστασης των κατοίκων εκεί και όχι καταπάτηση δάσους.









