Τα εκατομμύρια εμβόλια που παρήγγειλαν προτείνω να μην πάνε χαμένα
όπως τα προηγούμενα που παρήγγειλε ο Αβραμόπουλος, ο Κοντοζαμάνης κι ο Τσιόδρας…
Να διαιρέσουμε το σύνολό τους με τους υπέρμαχους του εμβολίου και να τους τα κάνουμε μέχρι να εξαντληθούν και τα εμβόλια και οι υπέρμαχοι…
https://topothoumeno.blogspot.com/2021/01/blog-post_247.html
https://youtu.be/WQRV5Ah07rU?t=255





