Καλησπέρα σας.
Είμαι κάτοικος Γερμανίας (Που να μην ήμουν). Εδώ οι επιχειρήσεις που έκλεισαν με εντολή του κράτους θα αποζημιωθούν για 3 μήνες έκαστος 9.000€.
Στην χώρα μάς?
Βγήκαν οι μασονοι (κουλα,μπουμπουκος κα)και δίνουν 800€ άκουσον άκουσον .
Είμαι πολύ θλιμμένος για το πόσο ηλίθιους μάς κάνανε.
Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση και με την νίκη.




